Sunday, 20 November 2011

pertemuan yang tak terduga..

assalamualaikum...
hampir sebulannn saya tinggal blog saya..
alahai...
fuh...
fuhh.....
tebal habuk..
hacummmm...
macam mengada2 je kan..
yes..
memang mengada2..

haha..
dah lama x menulis kan...
cm dh beku ayat bombastik...
yes..
malam ni ayat cm darjah satu,..
jangan tanya kenapa yee~~ <3


nk bukak cite sikit ni..
haritu...
dikatakan petang yg dingin...
saya dengan baru bangun tido...siap2 nk pergi mydin mall..
siap2...

jalan pnyer jalan...
zuppp...
selisih dengan seseorang yg saya kenali...
wahhh....
dalam hati saya.. 
kalo en.polis ada...gewe en.polis mesti ada....
hahaha..

saya berjalan2 lagi....
tgh2 on the fone en.sayang..
tetiba mata saya terjatuh pada susuk badan seseorang..

saya kenali dia dalam fb..melalui gambar2..
saya cuba selami hati wanitanya..
melalui chatting saya kenali dia..
hampir 5 bulan saya chat tanpa berjumpa...

haha..asal ayat aku cm skema je nih??
haha...
actually..
kami mmg dah lama merancang nak berjumpa...
mungkin jodoh petang tu kuat...
mydin mall jadi perantaraa kami..

haha...
ni la diaaaaa...~~~
teeettt....

 kak azy~ :)


sapa2 yang tahu kisahnya..kisah dia..kisah kami...
mesti terkejut besar..
haha..camneee boleh bergambar cmni...



haha..
yg lepas biar lepas...

yg penting..
sekarang bukak lembaran baru....

nama panjang dia...
biarlh rahsia...
nama pendek..
kak azy...
haha...
nanti ramai pulakk yg goggle lm fb..
cari nak add as frend...
buleeeehh...
tapi biar saya tnye tuan empunya badan dlu...
leh kew tak...

tapi..
dia dh de empunyaaaaa....
hensem pakwe dia..haha..satu course..
satu kelas...

kak azy ckp..
"dialah cinta matiku"
hahaha...

so...no entry dh!~ haha..

jmpe pnye jmpe...
kak azy ni tinggi dari saya...
aduh..jmpe plak x bersedia..
gagap cakap jgn ckp ape la...
btw..
masing2 ketar..
kenapa ketar????
hati masing2 tahu jawapan dia...

nice 2 meet u kak azy!!!!...
mesti kak azy tersengih2 saya panggil kak azy cmni kan...
muntah darah...

later..
kita jmpe lagi...

pssstt:: haritu dalam mydin jadi port pic saya...
sampai tak terlayan kak azy..
haha..
nasib baik dtg mydin ngan keta abg sayang..
abg syang kak azy tnggu jeee saya cakap2 ngan kak azy...
hahaha....



en.sayang tersenyum jee bila tahu saya jmpe kak azy ngan abg syg kak azy...
kenangan lalu hanya kenangan yang boleh dikenang..
tak perlu nak bermusuh2an..
sbb..
kerana hasad...
rahmat hidup sehari2 tak akan hadir..



note 4 kak azy:: gambar pic yg lawa 2..tak leh letak kat sini..
biar adik ketak lm wall fb kak azy yee...
marah dgn abg polis nnti..haha..

salam semua..
bye3...


No comments: