Thursday 27 October 2011

zana..kak jaja..en.sayang...saya nak semua ok!!!



.................................................................................................

tadi..
saya biasalah..
jadi blogwalking..
stalker kerjaya partime..
hehe

then...
saya terjumpa satu gambar!!!~~
terus saya text sms kat en.sayang...

saya" abang..saya rasa cm nak makan makaron"


haha~~
malam ni msti mulut en.syg potpet2 tanya..
apa tu makaron..

ni dia makaron..


cantik bukan??
selera bukan??

hehe.,.lps ni nak belajarlah...
camne buat makaron ni.
mane la tahuu...
pasni boleh bukak bizz makaron de amina...

hehe...

then..tetiba...
saya terasa nak makannn kek..
kek bukan sebarang kek...
kek bentuk angry bird..yang wrna merah tuu..
ototototo...
cumill!!

nampaknye..
lidah saya mlm ni..
lidah desert jeee..
tp xmengapa...

ok!..
makin cakap sal makan..
makin lapar...


ok.
bye!~

en.sayang..saya nk makaronn...
nak satu guni..
ok!..

zana cumil...saya nak kek angry bird..
nak yg 20 kilo..
ok..

kak jaja..saya nk makan nasi ayam mak entek..
nak 42 pinggan..
ok!..

cakap masing2 rinduu saya kan...
sila penuhi impian saya..
mekasih!!!

ni satu2nya gambar yg kita berempat yg saya simpan lagi...

wahai insan2 diatas...
sila penuhi impian saya!!!
tankiu!!!~~ love u ollssss soo much!!!

No comments: