Friday, 23 November 2012

#Bonia+NAJ+keinginan~ :)






haiiii pembaca blog NAJ.. :)
nape eyh arini NAJ duk update gambar bag? :)
bukan sbb NAJ beli ke apa..
sbb suka+puas+keinginan..
hahaha~~ entry ni agak menakutkan bagi golongan lelaki terutamanya..

terutama bagi en.tunang..
 yang kalau  berjalan2 kat Mall2.. 
kalau NAJ mmg berhenti kat kedai2 bag..
cepat2 dia buat muka pressure+muka xtahu+muka xfaham..
lps NAJ berlalu pergi...muka en.tunang kembali tenang~ hahaha..

terutamanya entry kali ni..
NAJ pasti...
ramai lelaki yg skip entry ni~,,haha.. 

ada pembaca blog NAJ..
request suh letak gmbr bebanyak2..
ok..
i know..i know..
jadi..marilah kita hiburkan mata tu~~,,
ni antara koleksi2 buat mata NAJ melakat sampai ke sudah~~..
wiwiwiwiwtt~~~
  
oh..ok fine..mmg btol2 gojes~~!!


wahhhaaaa~~..for pink lover~..cantik bukan?? 
makin2 lagi lau si pemakai tu..berbadan kecik ..
cumelllll!!..



beg ni NAJ pernah tebalkan muka pergi ushar2 kat SACC Mall dgn sahabat NAJ~..
berkenan??oh sudah pasti..
balik umah..terus mimpi sal beg ni~..melampau sungguh minda..ahaha

cantik bukannn?? kasut ni adalah seangkatan Hush Puppies yg menjadi kegilaaan NAJ~..
sebut sal kasut...saiz kasut unik yg NAJ miliki..
menyebabkan..NAJ hanya boleh beli kasut jarang2 sekali..
sedihnyeee...
yelah...kasut saiz 3.. kat mana nak cari?? :)
adeee saiz...tapi mahallll~~haha.. *faham bukan?? *



sangat2 cantik!!!!!!!!!! wahai gegerl kat luar sana.. jom beli beg~~ haha

antara koleksi BONIA yg mengancam jiwa~

bak kata umi NAJ-- ''nak pegi jalan2 selalu purse tu tu tumpang beg ummi''
NAJ-- ''xde beg yg sesuai lah nk bwk"


hahaha..bukan xde yg sesuai..
ade yg sesuai..
tapi gabakkkkknye mahal~..instinct wanita.. :) mmg suka yang macam ini!!..
wahaha..

nasib baik en.tunang dia mmg paham saya seperti mana,,.
kalau berkahwin nanti..sila bersabar ye abg!!..haha *hint*

u olls dah beli beg yg betul2 memuaskan hati u olls belum?? :P


1 comment:

NadNod said...

cantiknya semua handbag tu. paling suka collection bonia! :D