Monday 16 January 2012

oooyyeeeahhh!!! minggu yang memenatkan!!

uishhh..uissshh..
mata terasa mengantuk..
tgk jam..
kul 8.30 MALAM..
awal lagi.. 

tergolek2 kiri..kanan..kiri..kanan..
terus tak jadi nk tidur..
bangun dengan sopannn sesopannye..
terus ngadap laptop..
lama tak bukak belog caye...

hi belog saya..
saya bizi sekarang..
jangan mogok dengan saya ok!!~..
saya dh tampal nuffnang tepi tuuuu sebagai teman..
dah jangan terasa2 hati.. :)

minggu ni terasa terlalu pack..
dengan report yg terpaksa dihantar by hook!!
tutorial datang bertubi2..cam machine gun dah aku rasa..
bangun2 tidor teringat tutorial...terasa cm tutorial datang menampor2 muka saya..
susah hati lau begini..

tapi dah bila mengadap tutorial..
pegang pen setengah jam...tersengih2 depan kertas tutorial...
satu apa pn xleh nk buat...
tulahhh kebiasaaan kejadian..
mulalah bwk kertas bertimbun2 pergi mengadap lecturer,,,

mmg begitulahhh setiap minggu~ :) apa nk buat..
nama pn student..

sampaikan en.sayang mula tanya...
"awak sibuk ke sekarang?"

sepatutnya saya yg bertanya cmtu..sbb dia kerja..
hahah~~..bagus2..
dia sangat memahami kerjaya saya seorang student,..
awal2 masuk sem hari tu..
en.sayang tnya saya..
"awak target pointer brp sem ni??"

jawapan saya " saya dh rasa penat+susah+perit hadapi satu sem..harap2 semua tu mendapat pulangan yg terbaik"

bagi saya...enjoy2 jugak,,as student..xleh nk mgdap buku sangat..tu bagi saya...kita kena sosialkan diri jugak..tapi jgn TERLALU SOSIAL..smpai lupaaa segala2...tak elok..tak elok..

plus sahabat2 saya...
tiap2 kali solat..jgn lupa...doa moga2 Allah bukakan hati kita...Allah lapangkan dada kita..moga2 apa yg kita belajar cepat kita ingat,,,cepat melekat...doakan mak ayah tu penting.. :) insyallah..
smuanya berjalan dengan lancar...


tahun ni..
tahun yg kritikal.. :) harap2 semua berjalan dengan lancar..
saya percaya..
Allah Maha Mengetahui & Mendengar..


plus minggu ni..minggu yang penting bagi saya&en.sayang..

hope en.sayang LULUS dengan jayanya...
hahaha..
saya tahu en.sayang sangt2 berdebar...

tiap2 kali dia kol saya..bertubi2 dia meluahkan perasaan yg tahap gaban debarnya tu..
saya hanya mampu tersenyum...

moga2 dia tabah hadapi debarannya tu..

Moga ALLAH Permudahkan segalanya!!!..
Amin Ya Allah...


psssttt:: en.sayang " abg rasa awak lebih comel kalau pakai tudung labuh+ jubah..sesuai dgn awk"
saya "................ (tak tahu nak jawab pe)"
tapi saya tahu apa maksud niat en.sayang tuu :)


gambar apeee tuuwww??

tnggu entry seterusnya!! :)
ok sayang2 semua..
cik amina otw nk studi pulop~~
bye2.. 
salam~ :)


No comments: