Thursday 12 January 2012

ohhooo..ohhooo..ohhooo...

salam semua..
dah lama sy x update blog saya ni..
siyes..
sbb..sibuk sangat2..

orang cakap..awal2 masuk sem boleh rilek2 lagi kan..
aishh..namun tak begitu...
as long as bergelar student,..
perkataan "rilek luuu" xbleh nak pakai..

sedar tak sedar..
almost 1 bulan dah belajar..
Masyallah...
cepatnya masa berlalu..
ptutlah lecturer begituuu rakusssss memberi saya kerja2...
terima jelah..
pejam mata rapat2...
cakap kt diri sendiri...
" sakit sekarang..jgn sakit kemudian hari"

bulan ni..bulan yg amat penting bagi saya...
bulan yang banyak perancangan..
Moga Allah Menolong saya..
agar perancangan tu lebih2 lancar lagi...

ONE STEP CLOSER..
Insyallah..



psstt:: minggu ni encik sayang saya balik.. welcome home dear!!hope everything goes smoothly!!

No comments: