Sunday, 19 February 2012

hanginnnn....

haissshh..
harini stress satu badan aku..
apenye tidak..
lau korang kt tempat aku pon..
stresss...

nk buat assignment..
xpela..its ok..aku xkisah pon..cmpur laki pompuan ke..
bnyk mana..ramai mana..
ASAL..kerja siap..
ok..yg tu tutup buku..

yg aku heran bin ajaibnye..
si dia biarlah aku namakan "en.X"

bila time aku mintak no telefon dgn en.X ni..
sbb nk kontek lah nk buat assignment..
yelah...
seminggu sekali je jumpa pon..

dia bagi no telefon..
tapi no telefon umah..
ok..aku sabar lagi...
aku tnye kt dia,,
asal bagi no telefon umah..
dia cakap sng nk kontek..
ok fine...kt tangan dia hanset dia ade..
xnak pnjg2 cite...
aku senyap je..

minggu berlalu minggu...
aku rs sukar nk kontek dia..
aku tnye dia..
ade FB ke x..skype ke..
aku nk kontek..
nk buat assignment ni,,

dia ckp..
dia tak buat FB..skype dia xde..
dengan sopan aku ckp..
lau cmtu...leh laaa bagi no telefon..
aku nk hntr mesej senang dol..
dia bls.."kan no telefon haritu dh de"
ok fine!!!!

sdgkan msa tu..kalu boleh aku tinju..
aku tinju mamat tuh kt situ..
sakit hati gila..
jwpan xmasuk akal!!!!!...

berbuih2 mulut aku duk mengenangkan sikap mamat tu..

dtg kuliah naik motorsikal yg berkilat2..
mustahil xde FB..
yg tu aku xleh terima sekali..

arggghhhh!!!..


....................................................................................................................................

si mamat ni boleh tahan jugak lh hensemnyeee..
betol2 lah cm dia xnk siapa2 tahu no tel dia terutama perempuan... :)

kepada makwe en.X & en.X..
kesianlah kt kami...
kami nk buat assignment...
yg penting..xnak tekel pon...
yg sangat2 penting...
carry mark aku ade kt assignment tu,.

bertindaklah bijak sikit..
PENDEK KATA...
profesionallll...

yg aku xleh tahan...
bagi no telefon umahhhh....
aku yg hanya amik je no telefon tanpa sedar tu no telefon umah..
hantar2 mesej,,
awat failed..
tgk2 no tel umah...

mmg jadi gorilla kejap aku...
hanginnnn..

ok..
bye..
sekian..

:)