Monday 27 February 2012

masak nasi tanya saya???

salam..
hari-hari bizi...
tiap hari sibuk..
sibuk sungguh hari-hari..
haha..
ape perasaan bila baca pkara sama?
sakit hati bukan?? :P

ini bukanlah medium utama saya nk tulis harini..
hari-hari bizi..tu je..

.....................................................................................................................................

magrib tadi..saya terima panggilan yang sangat2 melucukan dari en.sayang..
ape nye tidak..bagi sy melucukan lah..
sbb rupanya INDAH KHABAR DARI RUPA!!!!..

maaf ye en.syg..
saya mahu mengutuk awak puas2 harini!!!..

antara perbualannya ialah:::


KRINGGG..KRINGGG.. *macamlah hanpon aku bunyi cmtu kan..lagi canggih ok!*

en.sayang "awk..awk masak nasi camane eyk?? air setakat mana??"
saya "HAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!(ketawa sekuat2nyee)..ade lm 1 minit kut..
en.sayang " jgn nk menganjing kt abg..cepat lah gtau..*mode::depressed!!*
saya "aiiii...cakap terer masak nasi..nape nk msak nasi 1 cawan pun tnye saya?? ingatkan nak masak 5 kawah duk call sy *+ perli*"

en.sayang " *mode:kover line*..abg xpe mkn nasi lembik..jgn keras sangat..nanti perut payah nk hadam."

saya "pulak dah...*mode:ingat nk kutuk lagi ni"

en.sayang cepat2 menamatkan perbualan..hahaha..

.........................................................................................................................

knp sy sangat2 geli hati cm nk teralih gusi..
sbb en.syg SELALU gtau dia mmg terrer duk dapur..
sejauh mana kebenaran..saya pn xpasti..sbb tgk dia kupas bawang pn xpernah..
ni kan nk buat ayam masak merah..
~~**en.syg selalu masak ayam masak merah--dia kata lah**
 
kalau saya masak..kalau yg tukang rasa tu en.syg...
baik sedia tisu banyak2...
sbb...selalu dapat gred B kebawah..
never ever dapat A...

pnh sekali saya masak nasi TERkeras sikit,..
en.syg terus bagi FAIL..
dgn makan sambil2 geleng kepala..
xcukup dengan tu..
en.sayang mengadu kat ummi saya..
yg saya xpandai masak..
nasi keras cm peluru ...

psstt:: en.syg selalu ckp saya KOYA nk jdi cm masterchef...mmg hobi sy memasak.suka mencuba segala resepi yg baru..selalu je kena perli...apelah en.syg ni~

en.syg mintak saya ajar camana nk masak nasi...
dalam periuk automatik~~..
sekian terima kasih..
SITUASI KELAKOOR PADA ABAD NIH!!!!!!!!!!!!!


bila2..jgn pandang saya sebelah mata yeee.. :P ADMIT jela en.syg oi...
yg abg xreti masak~ mekasih..
babai~~





No comments: