Sunday 19 February 2012

masa ubati segalanya..

harini..
saya terima banyakkk nasihat dr en.sayang...
kan en.syg dah nk fly sarawak esok..
masing2 teruskan perjuangan...

sepatutnyaa..saya yg nasihat en.syg banyak2..
pot-pet2 en.syg nasihatkan saya..

tak mampu kot nak tahan sebak..
sedangkan ummi abah hntar saya naik bus prgi shah alam pon..
dalam bus saya nangis puas2...

inikan nk hantar en.syg balik sarawak..
ternyata...
hati saya tak kuat...

tapi...
bila Allah dh catatkan semua ni untuk kami berdua...
saya redha..

 bermulalah hubungan jarak jauh kembali..
kesabaran perlu..

insyallah...
rasa sedih tu akn hilang ...
cuz..
time heals everything..

sekarang::
fokus pada exam next month...
harapan family n en.syg menggunung pada saya...



SAYA MAMPU!! :) WITH ALLAH WILLS!!


jumpa abg..
bulan 6 nanti...

pnjang usia..pnjg jodoh kita berdua..
insyallah...

No comments: