Wednesday 21 March 2012

mengait!!! done.. :) 4 bulannn..

salam...
dah naik kematu jari2 aku..
mgait2 siang mlm pagi petang subuh dinahari senja..
alhamdulillah...
siap sudahhh projek mengait akuu..
esok nk kena hantar kat lecturer..ak bungkus elok2..
bagi kat lecturer...

dari buta mengait.. keras jari2...smpai lah boleh mengait tanpa tgk jarum kait..
hahah~~ ^riak!!!^
alhamdulillah..
dari awal sem..smpailah final..
mnda alah ni lah yg aku mgadap sehari2..
kena sentuh jugak walau sikit.. :)

dengan assgment belambak2..
dgn benda alah ni lagi..
lagi laaa tak tidur lena aku..
tu pnggil kehidupan student kan...

barulah aku tahu,,susah upenye nk buat benda alah ni..
sabar of course kena tinggi..
kena creative of course!!!..

masa aku kecik2..
ummi aku selalu buat benda alah ni..
dengan senang2..
aku pergi gunting...
no wonder why ummi aku menyirap satu badan..
haha..
sbb SUSAH!!!..haha..

btw..skang aku lak yg merasai..betapa mencabar buat menda alah ni..

 ni aku sngaja buat dia tempek2~~ korang paham x tempek2 tu ape??
gabungan warna..cm aiskremmm..
haha..~~
en.sayang..sila tgk nihhh!!!...



 hahaha..ni saje je aku letak kt sini..
nk promote..yg barang2 tu..korang bt2 xnmpak ok~~
ni menandakan dah siap sepenuhnyeee..haha.
panjanggg alas meja aku..
hasil titik peluh aku sndiri 4 bulan...puasss hati~~ :)
setiap warna kt alas meja aku tu.ada memori tersendiri...


 kait yg lau tgk dari dekat...ni gabungan warna krim n peach~~
guna jarum no 3..
semestinya kasar sedikit..
ni idea ummi aku..
dia yg bagi idea ni..
mmg terbaik lah ummi aku~~
 
time nak msuk lubang2 stu2 tu yg pelukan kesabaran yg sangat tinggi,..
silap masuk lubang kait....alas meja anda akan melebar...
haha...kuncup kembang..lebar..terlebih lebar tu..
adat lah mcm org nk merangkak belajar cm aku ni.. ~~
btw... subjek koko sem ni yg last..alhamdulillah...

en.syg mmg curious nk tahu perkembangan projek kait aku...
siap teman aku p beli benang kait b4 dia fly sarawak...
smpailah ke hari ni..dia xboleh tgk perkembangan projek kait aku ni..
slalu tanya..
"dah siap kee projek kait awk??"

tiap2 hari kot dia tnya.. :)

dgn ummi aku,..
tiap kali aku skype..tiap kali tnjuk..hihihi..
dgn en.syg xleh skype..
hnya telefon penghubung kami~ hihi~~

penghrgaan jgk buat housemate yg memahami...
bila balik kelas..aku senyap2 je lm bilik...
tgh kait benda alah ni..
mekasih sbb memahami keadaan stressss aku ni.. haha...

pghrgaan buat kwn2 yg slalu amik berat sal projek aku ni~~ :) 
thanks jgk kwn2 sepejuangan..haha..

cm ape dh aku taip entry mlm ni..cm terima anugerah dekan jeee ayat aku..
xboleh blah..
dh lama xupdate blog..cmni la jadinye~~ :)




psstt:: aritu aku p cameron..


ok babai~~ sweet dreamm olls...

No comments: