Thursday 19 May 2011

cerita sepanjang Induksi LO!!.. GEMPAXXXX!!!!!

salam semua...
dah seminggu aku xpost entry...
buzi punyer pasal katakan...
sbnrnya aku kna pergi kursus... kursus Liaison Officer (LO)
3 hari 2 malam di Pantai Pandan di Lundu Sarawak..
tuk kome semua infoo...jarak Lundu dgn UNIMAS agak jauh ye...
144 km gitu...memakan masa hampir 2 hours..
:)

sepanjang perjalanan mmg sunyi sepi bus...
sbb menikmati permandangan di luar..
but!!! kami smpat snap gambar!!!
haha.,.ni OTW nak pergi Lundu nih...cm semangat gila kan...haha.,.ms ni muka aku still lg "suci"..dlm kata yg lain...masih lg "cerah"...sebelom kes berjemur di pantai berlaku... =,=

di Lundu..macam2 aktiviti yg berlaku....tp xsangka plak..aku dgn MR...boleh stu kumpulan lak tuu..
hahaha.,.tergelak aku..!!! btw..syok laaaa..(^_^)v

kat lundu xbanyak picta yg amik..sbb kekangan ms..~~
moh lak lps di Lundu..kami berkrusus di UNIMAS tercinta lak...
ni antara gmbar2 yg smpat aku snap...

ni aktiviti makan2 yee..selepas aktiviti LDK...haha~~aktiviti LDK yg MPP sendiri kenakan aku!!~~ ahaks..ni MR yg kelaparan..tgk muka dia yg kelaparan tuu...

lepas2 makan...abg zizan ngan MR buli aku lak~~ hahaha.,.mntang2 laaa kecik kan.. :P
hahaha.,.
 
ni ahli kumpulan aku~~ PROBOSCIS!!hu ha..hu ha..hu ha!!!!!..
MR xde ms ni... hihi~~ ;)


perbincangan tentang puisidra yg kami nk lakukan nih~~ hahaha.,.. masing2 guna style masing2..kih2~~ ;)
 malam persembahan~~ hahaha.,.MR pegang watak jadi beg n kapal terbang..aku lak..pegang watak jadi pokok..hahaha.,.kumpulan lain smua gelak...~~ kih2.. malu siot!!~~
btw..tulah kenangan kumpulan proboscis.. ;)


haha.,.kumpulan proboscis dpt no 3 drp 8 buah kumpulan~~
apa yg dipertandingkn..keaktifan ahli kumpulan,permainan yg dijalankan,puisidra n cheers...

haha.,.siyesly...mmg gempak gila...best sngt2..sorg2 mmg spoting gilaaa...
yg best skali..aktiviti ingat nama!!!
thumbs up to olls... rafik,dew,ivy,mei,kak intan.amin,syima,acip,yatt,anis,dell,n tak lupa...MR jugak..hihihi~~ best la korang yer!!!!...

LO....LUAR BIASA!!!~~
LOVE U OLLS...

kita akn berkerja sama2 ms minggu MAP bulan september nnti..insyallah..
lau dipnjgkn umur..kita akan berjumpa lagi...

jumpa korang semua ms hari raya ke-3 nnti!!!!..
xsabar!~~ 

beg smua dh kemas2...esok..dah nk meninggalkan kepulauan borneo ini..
sedih jugak..segala kenangan ku tinggalkan disini..
akan ku kembali...3 bulan lagi..
insyallah..

hati tertinggal di UNIMAS...
syg UNIMAS..~~
syg semua jugak..
saranghea...

No comments: