Saturday 7 May 2011

S.H.U = Selamat Hari Ummi!!!

salam..
hi olls~..entry hari ini bermakna sekali...
selamat hari ummi~~..
4 me..everyday adalah hari ibu...
pengorbanan ummi aku tak terperi...
dari kecik..smpailah sekarang..umoo dh mencecah usia 21 tahun...
BTW...nobody can replace her in my heart...dia istimewa sangat2..
even susah senang selaluu menyokong aku dr belakang~~

teringat zaman kecik2 dlu...
dr kecik until lah aku besar gedabak smpai usia 19 tahun...
never n ever berjauhan dgn my ummi...
until lah ak dapat jejakan kaki ke universiti...
ms tulah br berendam air mata!!!! rindu tauu!!!...
smpai sekarang..hahah..almost everyday..she call me!!~ahahaha...
mak2 org lain ade ke buat cmtuu???

kalo tepon anak diorg pn..sekali seminggu...
tp my ummi...kol dlm sehari...ade dkt 4 kali!!..hahaha.,., miss my mum soo much lah!!..
aku pon..lau xdgr suara ummi aku tuh sehari..hahaha.,.xsng duduk jugak.. (^-^)
bak org ckp...kasih ibu dibawa ke syurga..kasih ayah smpai bila2 kan...  :)
selamat hari ibu!!~
anakmu ini akan balik...tunggu yeee~~
kalau nk cerita lagi..xcukup even 10 blog nk cerita sal ummi aku...
she so adorable!!!..awesome n incredible mum in this world!!!
hahahaha~~ummi ratu hati ku.. (^_^)
 hehe~~~ni lah my ummi..Rosnani bt Sidik ..umo??? rahsia...supaya ummi aku kelihatan selaluuu muda..psstt:: ade iras2 kee?? hahah~~


 also selamat hari mak kepada Long Yam...merangkap kakak kepada Ummi... hehe~~ni gambar ms raya tahun lopehhh~ 

 ni plak pic ummi bersama kekasih hatinya!!~~ tu abah aku...hensem tuu ms muda2...hahaha~~

bersama org2 tersayang dlm hidup~~ :)
pertalian xkan putus smpai ke mati~ love both of u!! mmuuaaahh...

BTW...dengar2 kan..
Pesanan Sempena Hari Ibu:
"Ketika Nabi melalui sebuah kubur, Nabi melihat sebuah kubur bercahaya. kemudian Nabi meminta pd Allah agar membuka kubur tersebut lalu Nabi melihat seorg wanita yg sedang senang & tenang dlm kubur. lalu ditanyakan oleh Nabi, apa amalan wanita tersebut? wanita itu menjwb, dia tidak ada amalan yg hebat2 kecuali meninggalkan seorg anak yg soleh yg sentiasa mendoakannya"
to uolls...jgn sombong tuk mendoakan ibu n bapa kalian..tanpa mereka siapalah kita pd ketika ini...
bukan senang ibu kita nk melahirkan kita semua...
bersyukurlah memperolehi ibu yg terbaik.. :)
n bersyukurlah kerna dikurniakan Ibu Bapa yg terbaik!!..
to ummi n abah... u R rOCk!!! yeeehhh....

also x lupa..kpd Mek NS...selamat hari Ibu yeee~~ even x ketemu lagi... :)

hahaha~~entry agak pnjg yeee... :) BTW..
Love My Ummi n Abah veri2 mUch.. :)
bye2...
salam..

Hug N Kisses... XOXOXOXO

No comments: