Sunday 8 May 2011

MR.ngegeh sedunia!!!..

salam..
hi olls~..ala2 vogue gituu ayat aku..cisss...
entry agak menyayat hati..knp menyayat hati??
hahaha!!..aku pon xthu...
 
 
eh2..knp aku msukan gmbar ni eh??? aku pon x mengerti kenapa!!!!...hahaha..
cara MR aku bergambar cm ala2 vogue gituu..hahaha.,. adeee lagii ni haaa...

eeee...dapat tahu oley MR aku..msti dia ckp aku "ngek"..hahaha.,.mlm ni aku nk kenakan dia..
ade aku kisahhh????

haha.,.dlm gmbar ni..sape yg paling ngada2?? muka MR lah yg paling ngada2!!~~..muka xleh blah!!!
aku xtahu...knp perlu pic2 MR aku yg jdi sasaran mlm niyh??
hahaha...

ehem2..ni gmbr MR sdg buat persembahan..suara dia boleh la jugak tahan...hahaha..best2~~..
nnti ak upload video rakaman suara dia..hahaha!!proses mengenakan dia!!!


hahaha!!~~ak xthu nak ckp ape dgn pic ni...cantik barangkali...kot2 lah!..amik hati...
hahaha.,.,.bkn selalu cmni kan MR?? (^-^)

lesung pipit pemanis muka...uweerrkk!!!~~ MR...org de lesung pipit nih....tergolong golongan cacat tau~~ikut biology laaa...hahaha.,.namun..dia ttp xpercaya.. =,= ape2 je lah MR~
 dlm gmbr ni..yg penting!!!..gmbar aku menjadi....tgk gmbr ni..MR xready nk senyum..nampak 2 batang gg arnab dia!!..hahaha.,.wateva la..~~asal gmbar aku menjadi,....


aishh..apelah nk jadi dgn aku mlm ni...
bosan barangkali...
pic yg ngegeh2 aku letak semua...adohai...MR dpt tahu...mampus aku..hahaha.,.
kdg2 nk tukar selera beb...bukan selalu...
hahaha...btw...cukup2lah merapu meraban...

bru dapat kol dr Ummi...
cm tahu2 je anak dia tgh bosan....
nk bergayut dgn permaisuri hati akuuu dlu yee!!~~ babai olls...
hug n kissses.. XOXOXO...
pstt MR...saranghea..


1 comment:

fizmiee said...

koyar org lening