Wednesday 11 May 2011

membina lemaxxxx....

salam...
hi olls...hihihi..
mlm ni aktiviti baru!!~
membina lemax dgn MR kat SCR..
(^_^)v

tadi cm membuak2 tol lah rs nk minum air coke..
minum 2 3 teguk..arrrghhh...lgsung xleh nk blah..
gas bnyak gila..nk kembang tekak2 aku..

dgn rs x bersalah...
MR hulurkan air jus oren dia..
hahaha.,.*dalam berat hati kowt* 
hahaha.,.,MR habiskn separuhh air tuu...kesian dia...
nnti dia ckp..
aku jugak yg sakit2 perut..
well.. (^_^)V..
 

  muka MR yg poyo gila..paksa aku snap pic dia...eeee...ade kew patut?? amik je la..amik hati!!

 ni sape ntah...membajet melawakan mendirian..hahah~~rosak bahasa aku..
paksa MR snap gmbr aku..cm noti3 gituu..meletooopp mak!!

 antara2 mkanan yg diorder..hahaha.,.,.mmg xckup lah!!~skarang still lapar..adoii..

  french fries kesukaan MR...

 ayam roasted kesukaan aku..hihihi

 sesi makan bermula...bismillah semua... :)

 air oren jus MR yg aku amik... :) coke kuat sngt gasnyerr!!! sorryy MR!~ :)

hahaha.,.ni gmbr special...too my ummi n abah...ni lah tempat makan anakmu ini...yg selalu diwar2kn dlm fone..ahaks... SCR stand for..singapore chicken rice...

alhamdulillah...kenyang sudah...
syukur..tadah tangan pada ALLAH..sbb masih diberi kekuatan..
kelebihan..nak merasai betapa nikmat mkanan...

kita makan2 jugak...
jgn kita lupa...ada jugak org yg xdpt rs apa yg kita rasa harini..
syukur ye kawan2...
selagi kita pandai bersyukur..
insyALLAH..nikmat itu xkn pernah lari daripada kita semua.. :)

esox!!! gempak...hari tuk berlibur!!..
hihihi..

dah2...semua2..
dah penat..perut dh sakit..
doa2 selalu yeee moga2...
cik Amina cepat2 kurus.. (^_^)v

babai semua..
hug n kisses..
XOXOXOXO..

No comments: