Saturday, 31 December 2011

time really flies nowadays~~







salam semua..
in just a few hours, we will say goodbye to 2011 and say hi to 2012..

2011 is a big year for me?
why??
cuz time really flies nowdays.. :)

dah2 la nyer speaking london nyeee cik amina oii..

haha..
bercakap mengenai tahun akan datang..2012 ni..
dah tentu ramai yg pasang2 azam baru..
tak tahu lah azam yg tahun sebelumnya tu ...tercapai ke tidak..
ataupun azam yg telah pending pada tahun lepas dibawa kedepan..
itu adalah kesungguhan n semangat di hari baru..

ikut kelendar Islam..
kita dh sebulannn sambut tahun baru..
ikut kelendar omputih...
brp jam ag...

apa2pun..
berusahalah menjadi yang lebih baik daripada sebelum ni..
 tahun 2011 adalah tahun yang memeritkan bagi saya..

tahun mungkin yg saya akan ingati seumur hidup saya..
banyak pekara perit yg terjadi drp manis...
itu adalah hakikat...
yang telah saya tempuhi..

n saya bersyukur..
dengan semua itu..
buat saya makin kuat+ tabah mengadapi dugaan yg akan mendatang...

dan saya pasti :)

what ever..say alhamdulillah first..
ALLAH takkan uji hambanya..jika hambanya tak mampu nak pikul~ 
i grab dat words..n i bear it in my mind...

ALLAH tak akan tinggal kita...kalau kita tak tinggal DIA... :)
just nice quote...
but really touch inside.. :)

May 2012 brings all the best in our life..
INSYALLAH.. :)

pssssttt~~ :: semalam saya tanya en.sayang..apakah azam dia tuk tahun baru 2012..
dia cakap....
1) dia nak habiskan degree dia walaumacamana pun...dan itu adalah pasti..INSYALLAH..
2) dia nak ada isteri..
3) dia nak ada family yang lengkap..

Alhamdulillah....mudahan2 la ye en.syg..moga2 tercapai yg no 2 dan 3 tu..
panggilan jodoh kita tak tahu cepat or lambat..
but...
berdoalah kearah itu...
sbb..bila dah ada niat nk mendirikan masjid or seangkatan dengannya...
ALLAH kan permudahkan...
tu JANJI ALLAH.. :)

azam saya pulak tahun ni apa???
tersenyum2 saya..
insyallah..dat day will come!!!..
n im counting with patient..

study+family+love+relationship..

bye2...
full with loves...

xoxoxox..
hug n kisses~~


No comments: