Monday, 25 July 2011

alice..sofie..moja..-- kekawan gelak ketawa..

haa..
harini entry khas tuk kwn2 saya..
yg baruuuu saya kenal..
di tempat belajar yg baru..
dgn suasana yg baru..

pendek kata..semua baru lah!!
haha...memula..nk perkenal dlu..
 
 
 
 
 
 





 
ni lah kawan2 saya...kemana2 saja berempat... :)
kawan2 yg boleh diharap...
alice n moja tu mudaaa dari saya...
saya n sofie sama umorr...


haha..walo bagaimanapon..kata panggilan "KAK NUR" tetap melekat kat mulut si alice n moja..
bagus tol bebudak tuh..ahaha~~

tp buat pengetahuan semua..Moja tu islam...dia melayu..
bukan india ok~...dia bnyak kacukan pakistan & hindustan..
sbb tu hasilnya mcm tu..
moja ni mmg kelakar orgnye...
kaloo tgh2 stress mmg boleh cari dia..
apa dia ckp smuanye lawak..haha..

psstt:: dlm kelas selalu dia kena tegur oleh lecturer..
dgn pertanyaan..
yg sedikit membengangkan dia..
iaitu pertanyaan...






"are u foreigner??"

mmg pas abis kelas..gelak kuat2 la...kutuk kaw2 dia..
haha~~..tp moja ni kesian...
dia ade minat kt seseorang...
smpai sekarang masih menunggu...

sabar ye moja...
nnti ade lah jodoh tuuu.. :)

kaya2 nati terus pinang tau budak tu...
hadiahkan pasir gudang tuk budak tu okeyh!!!..hahaha~~

psttt:: ade yg sampai gelarkan si Moja ni budak penjual KARPET..aduhai..
ape macam si moja ni tak bengang...
dia cerita kt kami dgn muka bengang..
tp kami suka kuat2....

mmg nampak ciri2 tuh~~..
terus dia tergelak sama..

 aduhai~~~..penjual karpet~ :P


si alice ni pulak...
mmg seorang yg lembut orangya...
seorang yg soft spoken..
mmg betul2 lembut lah..
jadi wanita ayu berkawan dgn alice..

bnyk cerita tentang hidupnye...
dapat saya pelajari sedikit demi sedikit... :)

mak ayah alice org sarawak..tp dia menetap kt johor~ :)
member kamching moja masa sekolah..smpai lah sekarang.. :)

nilah teman saya pepagi2 nk pergi kelas...
alice cemburukan payung yg ummi saya belikan tuk saya..
dia cakap comel..


hahah~~ :)

si sofie pulak...
dlm member2..dia lebih banyak memerhati...
dan lebih banyak ketwa..
nak2 lagi bila moja buat lawak..
lagi2 lah dia ketawa kuat2...

dia xboleh tgk muka moja..terussss nk ketawa...
aduhai..pepagi dh terkecoh2..
si alice nk kejutkan moja bgun tdo nk pergi kelas... :)

ragam2 sorang2 mmg mengelikan hati..

lebih jauh langkah saya..
lebih banyak saya pelajari tentang erti kawan...
kawan2 di UNIMAS tetap abadi dlm jiwa..

kawan2 di UNISEL bersama2 susuri kepayahan bersama..

setiap pertemuan adanya perpisahan..
hargailah setiap detik bersama..
selagi ada hayat dikandung badan..

hati wanita diibarat seperti lautan yg sangat dalam..
yg penuh rahsia...






2 comments:

Luqman Yusoff said...

aik semua baru ke.kang2 jgn pakwe pn baru gak..hahaha

amina said...

pkwe tetap satu bob~~ mne boleh ganti... :) sorang tu je adeeee....