Friday, 22 July 2011

kawan..saing..member..= sahabat

harini..cm entry yg sedikit serius..
mmg serius..
tgk muka serius saya..
=,=

ini wajah serius saya..haha
sudah2 amina jannah..kang kena lempang laju2 kang..

huhu..semalam sy terima msj via fb dr seorg kawan saya..
kawan yg sy kenal sejak dr kecil..
sekolah rendah sesama..
sekolah menegah sesama..
yg penting..
pernah lanjutkna STPM sesama dgn saya..

namun begitu.
dalam menjalani idup ini..
saya xsedar...
yg dia terasa dgn saya..
sehinggalah dia hantar msj di FB..

aduh sahabat saya...
mungkin itu khilaf saya...sebagai seorg sahabat..
tp tu semua adalah salahfaham..
yg kita berdua tak sedar...

hanya kerana chat di FB..
smua ni terasa dlm diam..
kita tgk cam remeh je kan..
tp besar perkara ni bg sesetengah pihak.. :)
jadi..moral of d story :: jgn fikir smua org cam kita...dan jgn bila kawan tinggalkan kita..baru kita terkapai2 nak cari tempat berkawan..

hihi~~pendek kata..bila bersahabat..
jagailah sahabat.. :)
berkasih biar satu..berkawan biar seribu..

entry kalini saya tujukan khas tuk dia..
sahabat,saya sayang awak.. :)
terima kasih sbb sudi hntr msj..lau x..
sy xthu yg awk terasa.. ;) 

maafkan saya ya si cantik yg putih melepak.. :)

itu adalah khilaf saya..sebgai seorg manusia.. :)


No comments: