Monday 18 July 2011

jejalan2 sampai sakit kaki.. :)

semalam..excited gila..lelajuu je bersiap..
nak kuar dgn en.sayang..
en.sayang dr puchong terus men"jet"kan kereta turbo ke shah alam..
haha~~bila en.syg smpai je kat kediaman saya,en.syg kol..terus kalut2 nak touch-up bt kali terakhir!!
hik2..mmg suka gila...

masuk2 je lm kereta..en.syg ckp..
"yang..ade org nk mengorat abg lah.."
dlm hati sy "perlukah kata cmtu" =,=
nak kna tampar lelaju ke yang?
hihihi~~ xdelah smpai nk tmpar kan..tih2..

tp xdilupakan..sebelom kuar tu..
kolling2 ummi tersayam..
nak gtau kuar dgn en.syg...family first!! ehehe~~..

en.syg buat2 sesat kat shah alam nih..
saya lg la buta sal jalan2 kt shah alam nih..
maaf ye abg...lau abg berjalan dgn saya..gerenti sy ni tukang tgk je..
sy xmampu nk ingat jalan..
walo lalu seribu kali pon..............

hihi~~kami pergi ke tesco...beli2 barang...
en.syg jadi mcm mak org jap...
itu ini mulut duk pot-pet tanya barang2 saya cukup ke x lagi..
saya seperti biasa..
hanya memerhati...
siap senarai barang dia pegang..
skang ni..
siapa yg bersemangat???
hahaha.,.btw..terima kasih en.sayang...haha


 en.syg yg betol2 tekun tgk senarai barang saya cukup ke xlg..sampai..berkali2 tawaf tesco tu...
saya seperti biasa..hanya ikut dia je...haha..adakala..saya rs...saya goyang kaki je...
en.syg yg susah2..haha~~ :P



kat sini saya duk sibuk cari pen kaler itam yg muncung tajam..adelah dekat 10 minit duk melilau...
saya cm biasa..mulut duk pot pet suh en.syg carikan..saya duk suruh itu ini..tgn saya ligat tekan snap2 kamera...haha..sengal je kan...rasanya en.syg dh abis limit sabar kot..duk terbongkak2 cari pen kesukaan saya tu..terus dia bangun...dia pandang saya..dgn pandangan yg semacam..lalu dia berkata,,,
"kita pergi kat area pisau la yang..kalo nak tajam.."
saya dengan muka xbersalah..
menolak troli..
berlalu pergi dgn hati yg hiba..
tanpa beli sebatang pen pon..



en.syg mmg seorang yg memerhati..haha..dia duk pot pet2 cm biasa..duk tnye saya..ade botol air ke x lagi nk bwk pergi ke kelas..seperti abg bertanya kepada adiknya dgn menghulurkan botol air kartun2...
en.syg suruh saya beli botol air tu..ada ke patut ha??


cbe korang tgk..dekat botol air yg kitorg berhenti tu..ada kanak2 yg berhenti jgk..tgk botol air yg serupa..kanak2 usia 10 tahun tuu....ade ke ptut en.syg suh sy pakai bool air yg bergalas2 tu?? dgn alasan..sng tuk saya naik turun bus.. mmg betol2 memerli lah... =,=
  
ni dah tiba masa nya.........si pemerhati kna keluarkan duit..terketar2 tangan..hahaha.,.
ape2pon..en.syg td yg duk bizi..duk memerhati dgn senyuman yg paling kejam melihat saya keluarkan duit...argghhh..nyabor2 jelah...hihihi

ehehe.,.ni sebelom duit ditaburkan di kaunter..siap tgkp gmbr sesama nk mengubati kedukaan duit yg bakal abis...hahaha~~..ape2pon..bertabahlah..haha...dengan rs xbersalah...terus ckp kt en.sayang...
abg...ayg lapar lah...

hehehe,,satu perjalanan yg panjang..smpai pergi ke puchong..kajang...wehhh~~
mmg berjalan sakan,,.
en.sayang seperti tourist guide..
hehe.,.saya suka sbb ditunjuk2 bangunan..
yg cm biasa saya tgk...
tp disebabkan en.syg yg tnjuk...

saya menyukakan diri..haha..
jahat!..

btw en.sayang..malam tu dia belanja makan kt kedai mamak..
saya xlaju mana makan..
sbb mulut pecah..
nasib baik en.syg memahami...
kalo x..biasanya kna marah dlu..
smbil telan2 mkanan,,
sambil pejam2 mata...
syahdu..
nasib baik semalam en.syg biarkan..

pedas woo kedai mamak...sakit mulut saya..
=,=

nanti lmbt lagi nk jmpe dgn en,syg..
slpas bertata2.berbabai2 ngan en.syg...
bertake care ngan en.syg..

en.syg tinggalkan saya..
babai..
satu perjalanan yg jauh dgn en.syg..
hahaha.,.
sy penat..tp suka...kah2..
mengada2!!

esok stat kelas..first kelas!!...semangat2!!..
chayok2...

en.syg..love u more...

No comments: