Thursday 21 July 2011

malam berjalan sambil memakan..

semalam...
en.sayang teman sy bukak puasa..haha..
suka 3 harakat..
tp..disebabkan en.sayang terlanjur berjanji nk bwk saya pergi jejalan..
maka berjalan la mlm td..

en.sayang mkn mcam2 semalam..
seleranya lebih dr saya..
yg berpuasa..

saya hanya berbuka dgn air milo&char kuey tiew..
en.sayang..siap temankan saya dgn makan ABC dan nasi ayam..
xckup dgn itu...
mkanan sy pn dia balun..

haha..
biarkan keboroian perut dia terserlah..saya amat suka..
itu kelihatan en.syg bertambah "kekiutannya"
kih3~..cukup bercakap!!




 .
.
..
.
..
.
.
.
.
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 .
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
..


.
.
.
.
.
.
.


bnyk tempat yg dijajah..n bnyk tempat jugak kami berdua ternak lemak..mmg banyak!!


ewah2...ewahewah..cmnelahhh tak memboroi~
sabo2~~

coming soon lelagi bebanyak!!~~

love u more en.syg~~ terima kasih.. :)
lain kali belanja dua timbok lagi eyh.. :p







No comments: