Friday 22 July 2011

en.sayang= felix..ye kew?? hadoowww...

bila saya tilik lelama muka en.syg kan..
haa...saya bru tahu...
muka en.sayang saya cm sape..

haha..msti korang muntah 60 bakool laa kalo saya ckp cm sapew..
haha.,.berhenti jap ====
tangan saya ketar nak menaip..
muka en.sayang..

mcm..

mcm..
mcm...
mcm..

FELIX AF3!!!!~~



saya xtahu kat mane sama..
mungkin dr segi muka yg petak ibarat kotak itu kot..


walo en.syg claim muka dia cm sebujur sirih..
saya hanya mampu mengangguk..

memberi dia perasaan..
tuk lapan puluh saat~ =,=


tp..saya rindu en.sayang saya tu..
walo muka dia sama cm felix..

sekian...




 tp gmbr felix kt atas tu cm pon*** je..
tersalah amik gmbr..
en.syg saya muka lelaki sejati perghh!!!

kalo dia bc post ni..
gerenti mlm ni tido mulut ternganga...
mcm org menang duit 10 juta..
yelah..perasaan melebihi dr katil..
mencurah2~ =,=


haha~~
blah2...

nnti kena sekeh kepala!!..



No comments: