Monday, 19 December 2011

ikan emas or hamster??

salam semua...
semalam nak terkeluar bijik2 mata..
tengok time table sem ni bertukar...
makkkk aiii....

memang anda harus bertabah cik amina...
yes..bertabah demi menuntut ilmu..
takpe2...

tutup buku.....
..............................................................................................................................

saya "abg..saya nk bela binatang peliharaan leh x kt umah sewa saya ni?"

en.sayang "boleh..nanti abg bagi awk pelihara harimau sekor"

saya" nak suh saya mati cepat ke ape nih??"

en.sayang "nanti kita p beli ikan emas..awk peliharalah sungguh2"

saya "xnak..nak hamsterr"

en.sayang" xleh!! hamster payah nak jaga makanan dia"

saya "err..nak akurium besar'

en.sayang" xpayah nak mengada...beli yang kecik aje"

saya berkata lam hati " hoiiii!!!!..nak jugak lah!!!~



saya hanya mampu berkata sedemikian dalam hati..
haha...
 mampossss lah lau cakap cmtu...
xsia2 smua impian nk bela menatang2 ni berkecai begitu sahaja..
sekarang..
kena jadi sopan...hahaha!!!keji!!

dah lama saya nk membela haiwan2 diatas ni..
tapi disebabkan sem lepas saya terikat dengan peraturan univ..
jadi xbleh lah..

sekarang misinya adalah..
nak bela jugak n mesti bela!!!
dulu kat umah saya...saya ada bela sekorrrr kucing...
masa tu cerita NAOMEI tgh meletop2..
terus saya bagi nama kucing tu NAOMEI...
hahaha..

ni dia  NAOMEI..
 korang tahu x..NAOMEI ni seekor kucing yg unik...
diusia 6 bulan pon xleh berjalan lagi...
kami sekeluarga gigih menjaganya..smpailah dia mampu berjalan...

sob..sob...sob..
memang terharu sangat2 bila dpt tgk si NAOMEI ni berjalan..

namun sekarang!!!!..
dia dh xkenal dh tuan dia..
bila besar dh pandai nak ushar2 kucing betina yg lain..
dan telah membuntingkan kucing lain..

sekarang dah tak reti balik umah...
seronok berfoya2 dengan kucing betina..
alek umahhhh nk mintak makanan je...
hahaha~~

sekarang dh jadi bapak kucing..badannya dh xsekiut dlu..
panjang n besar..
menakutkan...
im cat lovers!!!..

dah xnak bela kucing..
nak bela ikan emas ngan hamster pulakssss...


nak siap2 gosok baju..nak p kuliah!!!..
harini kuliah sampai malam..

okbai~..
hug n kisses..

xoxoxoxo


No comments: