Friday, 16 December 2011

ku ukir indah namamu...

tangan aku malam ni sedikit gatal..
klik folder gambar lama2..

tergedek2 suka..
keji.sbb suka gambar lama..

takpe..
jiwa aku dah ok sikit...
dari entry sebelum ni..

tak mampu aku nk jadi sopan 24 jam...
haha...


sbnarnya entry ni sangat simple..

tak de kaitan pn ngan apa yang aku merapu kat atas tuh...
dan tajuk entry aku pn...cm biasa la..slaluu tersasar dari gol..
takde kaitan pon..lempang sikit!!!
.......................................................................................................................

tahun baru 2012 dah nk hampir..
sedar tak sedar...
2011 dah nk melabuhkan tirai kan...


harap2...
apa yang saya+keluarga+en.sayang rancang2...
akan menjadi dan berjalan dgn lancar..... 
:)

insyallah..

sekarang mood malas nk update entry datang mencurah2...
tetiba je..
cam banjir..

xjadi nk cite apakah planning coming soon..

nak tahu...

tngu entry yang bakal diupdate..
tahun depan..

huwah2..

tajuk entry::: entry yang tertangguh... :)..

dah2...tadi ckp malas kan..ni banyak pulak duk tulisnye...




ok titik..
kbai!!





No comments: