Sunday 18 December 2011

redha itu perlu..


muka zaman2 muda dulu~ :)
jelas kelihatan kemudaan itu~~haha..
itu 4 tahun yang lepas...

tertarik dgn wallpost rakan fb saya yg berbunyi...

telah diciptakan tiap - tiap dr kamu berpasang - pasangan.. dan jodoh di antara kamu telah ditetapkan oleh ALLAH s.w.t..

- jika bukan ia jodohmu, meskipun dibantu dgn seribu tangan, maka tiada lah ia akan mampu disatukan..
- jika benar ia jodohmu, meskipun dihalang dgn jutaan tangan, maka pastilah juga ia disatukan..

...................................................................................
 redha itu perlu hadir..
dan mesti hadir...
jika dia bukan untuk kita...

................................................................................
 
maaf..entry ni bermakna buat saya..
saya sayangkan semua orang yang sayangkan saya...
bak kata en.sayang:: "kalau kita fikir berkaitan masa,tahun..mesti akan berasa lama n sangat2 panjang..kalau kita hadapi masa dan tahun tu dengan tenang..sekejap je rasa.."
mungkin saya terlalu berfikir..sampai tak mampu nak menjadi tenang..

ALLAH ada membantu..

kbai~

No comments: