Monday 8 August 2011

bila makan banyak..

jam menunjukan pukul 2.00 pagi..
tetiba en.syg mengadu sakit perut..
saya dgn berhemahnya bertanya..

makan apa td?
dengan selambernye..
dia berkata..

"abg makan sotong msk merah,ikan keli msk lemak,ikan keli goreng, kuih2 bnyk jenis,ayam,udang,dan air asam boi"..

saya berkata.." bagusnye..banyak makan ye..cm berbelas org nk mkn ye"..

alasannya lg.." fika(ank sedara dia yg comel lote) dtg kan..jdi selera tu bertambah2 skit"..

saya.." ooo..jadikan fika alasan la plak ye"..
secara tuntasnya, en,syg dh sakit2 perut... makan xberingat mcm tu la jadinya..
bulan puasa bukan memberi tiket tuk makan smpai xingat dunia..

bertan2 saya bebelkan..

akhirnya en.syg berkata:: "knp goku makan banyak2 pn..xsakit perut pn"

ewah2..nak samakn diri tu dengan kartun jepun tu la plak...

perut pn pandai mogok la bila disumbat2 bnyk2..aduhai..



moga2 cepat sembuh ye..


bila2..makanan en.syg..saya kena catu!!!haha.,.
biar dia xsakit dah...






1 comment:

Anonymous said...

banganyer....hahaha