Saturday 20 August 2011

hari kejadian yang sangat bermakna..

sepatutnya..
entry ni dah saya update semalam..
namun..xhapo..
smuanya sama sahaja.. :)

rentetan tajuk entry..
wah2...
semalam dah genap usia saya 21 tahun..
wah2~~da tuaaa.. :) namun jiwa muda..

tak disangka2..
dah 2 kali saya sambut besday bersama en.sayang..
21 kali jugak lah saya sambut besday bersama famly..walo kejauhan..
dan 2 kali jugak lah saya mendapat suprise party tuk besday..

tahun lepas..di UNIMAS..dan tahun ni di UNISEL..
2 tempat yang berbeza.namun tetap dikenang dalam jiwa..
kalau diingat2 balik boleh menitis air mata.. 
tapi sweet 21..tetap cekal!!..

en.sayang orang first2 yang wish besday... TQ en.sayang..
housemate buat suprise party yang memang lgsung tak terjangka hebatnya..
korang memang rock la!!~
terharu..terkedu..smua ada..

terima kasih kat..>>mirah,kila,aja,ara,fira,leeya. yg susah2 payah rancang..
dengan letupan segala..
mekasih sesangat..
sayang korang ketat2!~

kek kesukaaan saya..
saya makan bebanyak gituu.. hehe..
terima kasih kpd kawan2 yg ucap besday kat FB..
ingatan anda semua terhadap hari penting saya mmg xmampu dibalas..:)


d hari yang bahagia ini..banyak impian yg harus dicapai..
moga ia semua mampu dicapai..
dgn adanya orang2 yg tersayang..
insyallah..
diri ini mampu melangkah lebih JAUH,..
insyallah..



ni kek besday cayeeee...comelnyeee..sedap gila... :) nak lagii!!~~ 


biarpun saya dh tua..kek tetap saya minat!!!

psstt:: en.sayang xbeli2 lagi kek blueberry yg saya nak..janji tetap janji!!~ ehehe..

now en.sayang sedang tonton dragon ball..selamat sampai d machang dah,..alhamdulillah..
minggu depan turn saya pulak balik ke trgnu!!~~..
xsabar nk jmpa kawan2 mahupon famli!!>.


dah2..makin banyak meraban..
babai cemua..
salam kerinduan..

hug n kisses..
XOXOXOXO