Tuesday 9 August 2011

bila yg besar panjang jadi bebudak..

hak2..
fail2...selalu fail nak buat entry blog..
mmg fail!!..
....

lupakan sahaja..~~
mlm ni..tetiba sahaja..
en.syg menderukan keretanya ke shah alam..
ohhh!! seharusnya saya terharu...

keadaannya yg xmengizinkan..
dgn kesakitan di perut..
yg xabis2 dr semalam..

tandas adalah kawan baik en.syg seharian.. 
 
en.sayang tetiba ckp..
"abg xmakan apa2 pn lg ni..bebuka dgn air soya je"

mmg traumatik betul la en.syg..
berjaga2 makan..

saya mengajak en.syg makan di mcd..
saya paksa dia makan!!..
 
sekurang2nya dia makan d hdpn saya..
 
 
 makan kami berdua... GCB tu saya punya..bubur tuk en.syg..air tu..semua saya punya..french fries pn sama!
 
 haha~~ape lg..saya bahagian posing!!..terus memosingkan diri..
tak kira lah ad ramai org ke tak..
asal tangkap!!...
terkulat2 en.syg nk tangkap..
tp memandangkan dia dh masak dgn tabiat saya..
snap gmbr smbil tutup mata~ :)
tq!!


en.syg yg keciwa dgn bubur mcd~ haha.,.
mulutnye yg merebeh bak disangkut hanger.. 
makan jugak en.syg..memandangkan perut kosong~



en.sayang yg mengkoyakan dirinya..
cakap dia paling hensem kat situ~..
saya seperti biasa..
mengiyakan sahaja..
kot2 sakit perutnya berulang kembali~..
haha!!


selepas mentatakan diri dgn en.syg..
bertake care..

saya harap en.syg sihat2 kembali.. :)

selamat malam cemua..

hug n kisses~~ XOXOXO

No comments: