Thursday, 18 August 2011

sebelum diri itu merentasi awan dan lautan..biar..

entry blog kalini agak touching..
kerna hapo???
xdop hapo2 pn..
entry bermakna bagi saya...
terasa xsabar nak balik trgnu..
jumpa family.. jmpe kawan2..
cukup2 sadis.. STOP!!!..
sambung pada tajuk entry awal...

en.sayang..
dah nak pergi sarawak dah..
4 bulan akan menjauh..
kesempatan saya ada di shah alam ni..
saya berbuka puasa dengan en.sayang..
merakam detik2 lucu dgn en.sayang..
dari kejauhan en.sayang sanggup datang..
drive kereta berjam2...
terima kasih en.sayang!!

bergelak ketawa..suka2..kutuk mengutuk..akan diingati d hati ini..
akan rindui setiap detik itu..
semalam berbuka puasa dengan en.sayang..
pergi lewat..tempat pon penuh lah..
nak tak nak..
dengan muka separuh xberpuas hati..
KFC jugak jadi tempat di hati..

kecewa je en.sayang..
haha.,.tulaaa..nak lengah2 masa sangat..
saya dh pesan awal2..
kita pergi awal lah..
en.sayang cakap " xpe..kita jalan2 la dlu..nak berbuka baru kita pergi.."
alih2..hamik hekau!!!
penuh..
 muka mula lah sememeh cam cekodok kena salut tepung..
=,=


jom3 cuci matoo~~ :)
akan bergambar cmni lagi 4 bulan... 
saya tnggu en.sayang balik!!!..


muka en.sayang yg keciwaaa xdpt mkn chicken rice shop..muka saya yg senang hati..
haha~~ :)

dikesempatan tu jgk..jejalan di metro kajang..

sempat bergambar!!..


bagi saya..setiap apa yg terjadi..
perlu dirakam dan dikenang.
xkiralah dikenang melalui apa jua cara sekalipun..
asal memori itu membuat kita lebih gagah untuk menempuhi segala yg mendatang,,

cewah2 ayat saya...
lgsung xbleh blah..
sbb ebtry ni agak touching..
segal2..
mseti touching~~..

yg dirakam untuk dikenang..
kerana dengan kenangan lah kita akan selalu hidup..~~ :)

will miss u EN,SAYANG~~..
elok2 nanti..

doa akan mengiringi tiap langkah en.sayang disana..
  saranghea oppa~~



No comments: