Wednesday 5 October 2011

McD..Alice..kawan2..lapar pastu perut boncit~ :)

salamm..
wit..wit..wit..
hehe.,.

dah lama x belek ini belog..
masa mencemburui saya...
final exam dah nak dekat!!~..
chayok2!!~..

tadi kan...
mekasih bebanyak kat Alice sebab dah open table MCd..
hehe.,.
ayat tak berapa nk teratur sebab perut kenyang..
saya pulak mengantuksss..

birthday dia semalam...
tapi..
dia pulaks yang belanja kamiorang...
wah..
kamiorang ape lagi..
ikat perut dari tenghari..
xmakan...

xde kami2 orang...
saya tenghari tadiii dah makan sebijik burger,,
malam ni bertemu pulak dengan  burger,,
abislahhh kalini..

jom2 tgk muka2 kegembiraan bila dapat makan burger FREE!!!~~


hehe.,.tengok..tengokk...muka saya ngan sofhie..macam sukaaa sangat~~..
muka alice camm..cam..kena paksa senyum,,..

saya pulak senyummm..macam nak buat iklan gigi colgate..hahaha.,.
selaluuu senyumm seperti itu...
senyum senang hati...hahaha.,.
*tgk..ayat dah merepek..tengok..tengok...*


beg duit dah menipissss... btw..TQ alice~~ hehe


hehe.,.makan 9 orang kan..
meja xpayah cakap lah kan..
memang berterabur lah kan..
memang suka lah kan makan cmni kan..
sebab ade org simpankan kan..

kalo kat umahh  buat camni..gerentii...berbakul2 kena bebel~~hehe



pheewiiit~~..

selamat hari lahir alice~ :)
tq 4 d open table~...

alice cakap "Mak saya suh saya belanja korang makan sempena besday saya"
 kih2..

ok!! mekasih Mak Alice.. :)


balik2 dari MCd..nak angkat perut pn pyah...
tengok2...perut dah buncit * bukan saya* :P
nampak sikit je makan..
tapi...



misi saya sekarang!! ::saya nak diet~~

k bye..

fine...
tgk menjadi tak diet saya nanti~~ :)


bye2.. hug n kisses..
xoxoxoxoxoxo

No comments: