Monday 24 October 2011

sesat..kebuluran..suka suki~

assalamualaikum...
sopan kan..
(^_^)
of course!!~otw nak jadi wanita yang ayu...
hak3~~ ape2 jelah cik amina oiii...

saya dh beberapa hariii sakit perut..
nak cakap gastrik..
tak pon..
nak cakap angin pn..
tak rasa pon..

biasalah bila jadi dokter pada diri sendiri..
ummi saya suh saya makan nasi jgn tinggal..
en.sayang suh saya makan ubat pil cit teak owm *betul x saya mengeja*

dah2..
sebenarnya 2 malam lepass..
berlaku kisah sadis antara saya ngan housemate..
buat plan mengejut..
mmg sah2 la kelaut kan..




haha~~
dalam otak saya..
nak cari seluar kat jusco bukit raja...
then..
tgk2 jam dh lewat...
terusss ayu(housemate saya) menghala kereta sewa ke jusco petaling jaya..

mak aiii...
sesak gila..
perjalanan just 20 minit bertukar menjadi satu jam...

si yaya yg merangkap menjadi co-pilot memberi direction yang salah..
apelagi...
mmg beraya lah kami berempat lam kereta...
memandangkan dah lewat..
terussss menghala kereta ke midvalley..
nak cari seluar punya pasal..

saya mmg takut..
kalo2 sesat lagi..
saya pon baru teringat...saya ada GPS!!~
gunakan teknologi yg sedia ada...
memekik2 dalam kereta bila tgk kereta yg dipandu ayu on d right track!!!



en.sayang cakap..
guna naluri la bila sesat..
dah la kereta sewa...
naluri apekebanda kaloo dh sesat cmni kan...
takde makna!!haha

bila dh smpai kat midvalley..
smua dh tutup...
yaya bersungguh2 ajak saya pergi cari seluar..
berlari2 dia dgn high hill dia dalam midvalley..
last2 jusco bukak lagi..

apa lagi...
masing2 dah tak ingat yang jusco dh nak tutup..
rambang mata...
bila tgk baju2,seluar sale gila2~~

nawaitu nk beli seluar mula terabai..
tapi cepat2 betulkan niat..
beli seluar!!!

tapi yg kelakar..
pinggang saya mengecil 2 inci u!!!~
terngaga mulut..
wahhhh...
saya makin kurus..
itu konklusinya sekarang..
no objection..
hahaha

lps bayar laju2..
perut lapar...
jib,ayu,yaya duk sibuk tanya saya..
nak makan ape...
sbb saya mudah sakit perut..
nak cari nasi..
rasa dh xde mood nk makan nasi..
terus pergi makan MCD kat lam midvalley..


saya ngan roomate saya~yaya...


jib ngan ayu~~ housemate saya

terbaik..
pukul ^%$#^ mlm..
makan MCD kat midvalley..
kiri kanan kedai dh tutup..
maintanace dh mula kerja...
haha.,.
kami berempat still makan kt situ tanpa perasaan bersalah...
siap bergambar lagi!..


letih..
letih..
letih sbb sesak...
aduhai..
tuntasnya..
jangan keluar bila hari weekend..



.....................................................................................................................

dalam kereta otw balik en.sayang kol..
tanya duk kat mana..
mmg sah2 la kena bleter kan..
sbb dah lewat kan..
lewat+sesat+penat...

haha.,.
balik2...
kitorang tidur ngan nyeyak~..

panjang cite..
ok bye!!










No comments: