Sunday, 2 October 2011

oh..entry gedik dengan burung marah part 2 edisi en.sayang makan banyak..edisi rindu2an !!!

salam..
selamat subuh semuanya,..
tgk..panjang gila tajuk entry kalini....smuaaa rasa nak sumbat..kehkehkeh
aww..sungguh rajin update belog pepagi hari..
yaa..sebab tak tidur lagi...
tak boleh tiduur..

nak kacau en.sayang..en.sayang sakit kepala..
mgkin sbb en.sayang hadapi influenza...dah2 selsema sudeeehh leee...
saya ape lagi..buat perkara takde pekdah...
pagi2 hari baiki kerusi rosak..
haha.,.rajin tak..rajin tak saya..
haruslah rajin!!!

nasib baik xde tukul..
kalo tak pepagi buta ni saya tukul dinding bangunan MAIS ni..
biar bergegar sama naik dengan bebudak ngah menjerit melalak2 sekarang nih..
msti orang cakap saya tak berapa nk betul kan?
dah sunyi..kena buatlah bising skitt~~baruu retissss..
haha~~
dah2..

tadi kan..saya godek2 facebuuk...
pastu...saya terjumpa satu gambar!!..
wah..
saya amat suka...~~
wow!!!

tadaaaaa..


gambar angry bird!!!..wahhh..betul2 wujud lahhh~~..
sekarang..saya dalam proses nak cari nama burung2 nih..
saya takde la tergila2 sangat dengan angry bird ni..
tapi muka burung angry bird ni..
kan..
kan..
kan..

cm muka en.sayang!!!~..
nak2 lagi yang warna merah tuu...
cun tauu~
comel bukan?

haiippp...jgn gelakkan en.sayang~~cian dia..!!! rotan kan..

tapi saya tetap nak ketawa berdekah2!! HAHAHAHAHA!!~


tadi en.sayang kol saya..
dengan berhemahnya en.sayang menuturkan bicara..

en.sayang" tadi abang singgah satuu kedai ni..barang2 dia penuh dengan angry bird..abang tanya lah sal bantal yang awk nak tuu...dia cakap takde..hihihi"

saya" xpelah lau xde *nada tak memaksa pon*..saya xnak yg kecik2...nak yang besar"

huahuahuahuahua...seluruh luas bilik dengar saya ketawa berdekah2...
mmg en.sayang terus senyap..

dan saya tahu en.sayang memang buat muka..
buat muka buruk..
haha!!~


kenapa sebab saya nak sangat kat bantal angry bird tu kan??
kan..
sebab dia warna merahhhh...

kenapalah entry saya kalini cam budak2??
niat saya dah lari dari asal..
asalnya nk buat entry kutuk en.sayang yang makan nasi 2 pinggan harini..
tapi..

bila tgk angry bird dah tak jadi pulaks..
xpe2...kutuk2 pon..nanti rindu-rinduan pulaks...weeekksss!!
jiwang!!~
geli!~
hipokritlah geli!!!..

haha.,.saya tak geli pon..
sebab memang saya rindu!!..

en.sayang yang comel..
sila beli bantal yg besar2 ye...
sbb bantal busuk saya ni dah kemek..
haaaa..
dah x besar dah..
okey...


en.sayang yang hensem..
sila baca entry ni ngan sopan tanpa mulut mengata kat saya ye..
saya sedang memuji parokkk en.sayang nih..
nanti belanja saya makan tauuu...


hihi~~
oklah!!..
dah subuh...
jom solat~..


pssstt:: tadikan..saya skype dengan ummi saya...pukul 3 setengah pagi...boleh tgk ummi..abah tadi makan bubur kacang depan skype...lepas rindu!!haha.,.skang dah suka2~~ love BOTH of u!..

pssst:: tankiu buat DAUS RETISSS sbb mengupdate blogg beliau pasal saya!! pasal saya!!! terkejut saya~~nanti saya kawin..saya tunang..tolong update lagi yeee!!~~haha.,.

psstt:: love u en.sayang gendut!!~.. kutuk tak bermakna saya tak hargai awk..kutuk tak bermakna saya tak sayang awk..!!! 

cetttt..jiwang~~~~~

jap2..tadi terasa nak tergelak..melalak cm orang gilaaaa kt en.sayang..stop3!!

kena cepat2 behenti menulis nih..banyak jiwang pepagi subuh dingin..

tgk..ayat dh nk berbungaaa~~

blah2...


miss u ollsss..

bye2~

salam..

No comments: