Tuesday, 11 October 2011

si kuning a.k.a en.sayang..

walau dapat tgk 2 minit je muka dia..
muka cam nak mintak penamporr je lau lama2 tengok..
ohh si kuning yang comel malam ni~
saya rindu kt pemilik baju kuning!~

r.i.n.d.u...



saya" lama dh saya tak tengok abg..nak dekat sebulan"
en.sayang" ye ke..kejap abg on skype"


kesibukan en.sayang dengan kerjanya sebagai student tahun akhir...dengan masalah line internet..membataskan hubungan komunikasi kami berdua..nak tgk wajah masing2 sukarr.. calling2 tu selaluu..tapi...calling xsama dengan tgk muka..betul kan???

jauh di mata dekat dihati....



en.sayang yg duduk di oversea sangat membataskan line internet,,
cuba punya cuba..alhamdulillah..
dapat.. :)

2 minit je...
pastu babaii..tata~~ :)

dia makin kurus...dah kurang debabnya...
tapi mulut kencang~ itu yang saya rindu...


haiiihh...dugaan berjauhan..
kena banyak bersabar,doa jangan lupa n selalu berfikiran positif...


en.sayang" nampak abg tak?"
saya"nampak..kuningnya baju"
en.sayang " makin hensemkan"
saya" saya?makin cumilkan?"
en.sayang"hahaha.,.xdeeee cumilnyee..macam dlu2 kala..xde berubah..makin uduhhh"
saya" cm nk mintak penampo jee"

en.sayang" tidurlah..esok de kelas..kul brp dh ni"
saya "jam kul 4.30 pagi"


ok babai!~~



en.sayang..cepatlah balik semenanjung....bawak saya p makan steamboat kat tempat kita suka..sama dengan air tembikai..balik...saya tnggu!~..




minggu ni ummi n abah saya nak datang....rinduunyeeerrr kat famly!!~~..
cepat2 lah datang...
saya nk makan ikan patin masak tempoyak ummi buat...

mode::sadis...

No comments: