Saturday, 3 September 2011

en.50 sen..sayonara..

assalamualaikum w.b.t..
salam sayang semuanya tuk pembaca blog saya..
alhamdulillah..
ALLAH memberikan saya sedikit kekuatan..
untuk terus mencoretkan semua ini dalam dada blog..

haha~~..entry berjiwa!!!
stop berjiwa..

ni datang mood cool plak...

ehem2..
pada hari kedua syawal..yakni jatuh pada hari raya kedua...
saya berkesempatan berjumpa dgn en.sayang...
yeaaahhh!!!~~

beraya2 dgn en.sayang..
en.sayang datang amik saya kt umah tok ayah saya..
kebetulan hujan renyai2...
kesian..
tp xpe..
en.sayang dtg bersama kawan dia..CIKKU..
hehe.,.

dah ujan lebat.xde makna nak bergambar2 tepi pantai...
en.sayang datang dengan rambut stylooo baru..
elehhh!!!ade saya kisah??? ngeh2...

en.sayang potong2 rambut sbb INDUKSI LIAISON OFFICER dah nk bermula..
tp misai xpotong!!!..haha.,..nmpak machooo tu..
=,=..
namun..machoo ke?? pk2kan lah.. haha.,
cm nampak MACHAA ade la..
haha.,.

cukup2..


pergi jalan2 kt KB MALL..
ujan2 mmg cepat perut lapar..
saya duk bunyi2 perut lapar..
en.sayang pn menghala ke KFC..
hehe.,.

saya:: suka!!!


tp ada bahagian yg saya xsuka..

saya yg kena beratur beli mknan..

panjang berjela!!!!!!!!!!!..

OH MEN..
dah la perut lapar..

ape2pon xbleh...
=,=


lps dpt mknan...
xhadap lagi..
snap2 gmbar dlu...
haha~~..

jom2 silau.. 

:)

ni muka en.sayang yg dilanda kebosanan..menunggu saya beli makanan berjela2 panjangnya..
dia sedap2 duduk snap2 gmbar sendiri..
haha,.
perasaan lebih!!!


muka happy bila mengadap makanan...amik hekau,,saya pn xtahu hapoo yg dioder ms tu..
yg seingat..apa yg terlacar dari mulut dengan satu nafas je.. =,=



en.sayang yg bebel pot2 pet2...
en.sayang " tadi cakap lapar..ni duk sibuk tgkp gambar..makan lah!!"
saya "senyum jee"..

hehe.,.berkerut2 dahi dia..tua lah en.syg nnti.. :P

en.sayang bila mengadap makanan..terus tgn cam parkinson..
dia pun lapar jugak cam saya..
sbb tu jadi kes cmtu..
kes parkinson lapar..
hahaha,,

ni muka saya yg kegembiraan..entah kenapa muka cam tu..saya pn xpasti!
hahaa,,.ni plak lepasss smuanya dah masuk dalam perut..nilah jadinya..kes tersadar menyandar pn terjadilah..haha.,.
en.syg yg kekenyangan sambil merenung masa depan..kih2..

ehehe,.setiap pekara perlu dirakam..untuk tatapan memori.. :)
ni pic last jumpa dgn en.syg sebelum en.syg terbang ke sarawak..











dugaan yg melanda diri ini tersimpan kemas,,
insyallah..smua itu ada hikmah..
alhamdulillah..sms entry ni ditulis..en syg dah selamat sampai di Sarawak Bumi Kenyalang..

tipu saya cakap saya tak sedih..tapi apa kan daya..
Allah mungkin sedang merancang yg terbaik untk kami berdua..
dia pergi kerana menuntut ilmu..
yg penting..
doa selalu mengiringi..

insyallah..

malam ni jugak..saya akan bertolak ke Shah Alam..
untuk menuntut ilmu jua..

banyak perpisahan yg saya alami hari ini..

ada perkara yg lebih baik akan berlaku...

salam perpisahan semua...

en.syg!!! saya tnggu en.syg balik ke semenanjung...

selamat jalan en.50 sen..~~hanya saya yang mengerti... :)

bye2 semua!!


love u NS..

No comments: