Tuesday, 20 September 2011

semangat martial art punya pasal......

salam semua..
salam kemanjaan..salam kemesraan buat semua..
cewaaahh..
pepagi2 manja2..mesra2 kan..
haha..

ohh...sepatutnya entry ni dinaikkan semalam..
*mcm banner la plak kan*..
tapi kan..
semalam saya nk bukak lappy..
aduhhh...
rasa malas tambah lenguh2 gituuuuu...

haaaa..
orang lain msuk martial art jugak kan...
haha..,.
tapi tak la over cam saya kan..
dengan semangat saya pergi latihan dengan pakai selipar bunga matahari...
awwww...

latihan teakwando semalam..
mmg menyakitkan badan..menyengalkan segala sendi urat nadi yang ada..
hamik kauuu...

bayangkan lah..
semalam warming up mmg sesakk laaa napas2 yg hadooo..
betol2 buat saya berpeluh...
dlu masa muda2...masa lari pecut dlu tak rasa letih camni..
mmg betul2 longgar segala urat yang ada..
bagus jugak kan..
bangun pagi ni..
terasa cm boleh terbang!!~
awwwwww..


jom silau2 gambar yg sempat disnap semalam~~


ni adalah jurulatih teakwandooo saye.. haaa.. cm biasalah..
'sir' lah yg dipanggil..ehek2..
mmg taikoo lah.. ms ni gmbar disnap masa rehat 2 minit!!~..
letih2..
nak snap pn tangan ketar2 youuuu..


ni rakan2 teakwando saya..smuanya tali pinggang warna hitam...diorang gigih berlatih tuk tournament next week..hati mau kental... hope berjaya!!


masa ni sir mauu smua yang masuk tournament buat latihan 360 spin.. haaa..hamek kauuu... salah teknik..
boleh terkehel pinggang2..jangan cubaaa smua ni kaloo tak tahu teknik mauupon nak buat lagak ngeri...
bahaya..
taikoo boleh laa..


 haaa..masa ni smuanyeee yg pakai tali pinggang hitam tersengih2... kecut perut gak...sbb tinggi tuh..
mmg yg rendah cm saya nih...mmg pikir banyak kali la kaki mahu sampai..entah sampai ke tidak..haha..hanya masa mampu menentukan...



cam biasalah..tiap entry...kena ada jugak gambar muka saya..yang bersungguh berlatih..smpai bengkak2 tangan kan..haha...

smua yang menyertai tournament adalah lelaki..
dimaklumkan adalah semuaaaanya lelaki..*xcam ulang ayat atas ke?*..lantak!!!
hihi
UNISEL xhantar wakil perempuaan..


mungkin banyak faktor yang dipertimbangkan kenapa wakil wanita tak dihantar...
ada...tapi hanya pemerhati~~..

dalam islam sendiri pn..
lelaki adalah Ketua,,
jangan persoal kenapa lelaki perlu didahulukan dalam segala hal..
sbb tanggunjawab mereka besarrr...

hihi~~...

balik2 dari latihan semalam..
telefon ummi..
cakap tangan bengkak..
telefon en.sayang ngadu hal sama...
haaaaa...
dah abis ngaduuu..
letak telefonn dengan senyumaaaaann yang palinggggg panjang...

hahaha~~

semalam jugak...
waktu nak pejam mata..
en.sayang ngadu sakit tangan..lenguh2 tangan main badminton..
sapa suh x buat stretching dlu?? kan dh cari penyakit...

hehe~~..
saya sakit..en.sayang pn nak sakit jugak..
ewah2...
sungguh peniru en.syg..
yup..
en.syg seorang yang suka peniru segala hal tentang saya!!!...


bye semua...

...

psstt:: tangan still sakit..mmg cari penyakit...

salam syg smua..
XOXOXO..

No comments: