Friday 16 September 2011

oh..entry gedik dengan burung marah!!!


awwwww...hak3..taraaaa....
adakah saya sedang berjiwa kanak-kanak sekarang??
oh tidak!!..

saya dah lama perhatikan bantal ini..
namun baru hari ni rasa ingin memiliki itu ada!!~..

kalo saya menyuarakan hasrat saya ingin memiliki bantal nih kepada keluarga saya..especially ummi n abah saya..alamatnye..
mmg kena sembur lah ye..
tak padan usia 21 tahun..
tapi jiwa kanak-kanak!~

mmg hati ni teringinnnn sangat dengan menatang ni..
haha..
ape lagi saya mmg sukaaa main game ANGRY BIRD nih..
burung marah!

kalau dapat si angry bird malam ni kan..
mmg saya gigit2!!..ahaha..
teringin..

...........

saya." abg,saya nak beli bantal angry bird satuu...boleh??"
en.sayang."bantal angry bird? ape tu??"

dalam hati saya..mmg tak terbuka lah kan kepala dia kan..
aiseymen....

dengan tenang saya explain dgn nada yang palingggg tenang...

saya." abg goggle ajeeee dlm tenet tuh...cari angry bird lau xtahu sangat kan" --perli
en.sayang." kejap abg goggle...*time goggle*.."
................
en.sayang." lah!! patung bulatt ngan mulut muncung ni pon nak..dah la huduh!!"
saya."erk..huduh ke?..saya nk buat peluk jee..nama dh bntal peluk kan"
en.sayang" yup..huduh...mulut burung ni cam mulut awak..HAHAHA"

mmg statment en.sayang tu nak mintak sepakan bertubi2 lah kan....

lantak!!saya nak beli jugak...hahaha..


8jam selepas kejadian en.sayang ckp mulut saya cm angry bird...

en.sayang" tadi abg jumpa angry bird yg awk nak tu"
saya" ye?.."
en.sayang."ye..patungnye x besar mana..sebesar penumbuk abg je"
saya "berapa inggit?"
en.sayang " 4 inggit lau xsilap"
hahaha~~


saya TAK NAK angry bird sebesar penumbuk en.sayang..
saya nak bantal angry bird sebesar saya!!~..
adooo...

haha!!..


ni still lagi kecik!!..
nak yg lagiiii besauuu..

ahaha~~ ada pihak yg menyatakan kesanggupan mauuu beli tuk saya..
nampak gaya..
malam ni tidur mmg x mengigau sal bantal angry bird lagi..
siyes malam ni tidur ngan lena..

haha!!
bye2..

ohhh bantal angry bird!!~~

No comments: