Monday, 26 September 2011

oh cendawan comel!!

salam..
siyes saya sangat lapar!..
dengan saya rajinkan diri saya..
saya bancuh sup cendawan liar..
dalam cawan,.
dan dengan sopan..
saya minum deengan penuh adab..
walau saya sangat lapar..

jam menunjukan kul 2.30 pagi..
tadi kolling2 en.sayang,,
en.sayang cakap dia baru sudah makan nasi lemak..
pastuu..
dengan tak beremosi..
dia cakap..
dia nak makan steamboat lak kat satok,,,

pergggghhhh~~..
perut ngah lapar..
cakap2 lak sal makanan..
sure2 la kan kecur airliur kan..

tapi saya tetap sopan!!..
awww.,.

en.sayang langsung tak berhulu jantung..
bercakap2 mengenai makanan..
tika saya lapar..

apa boleh buat??
redha..

kalo korang tgk saya post cam merepek3 kan..
sure2 la hati n perasaan x berapa nk stabil..
mmg x stabil..
haha.,.


untuk kepuasan diri..
pagi2 buta ni..
saya snap2 gambar minuman cendawan liar saya tuu..
sedap lah!!..
mmg xde kerja lah~!!
grrr..



taraaaa!!!!



haha.,.feessstt of oll~~..
agak terkilan xdpt tunjuk cawan mickey mouse saya..tp x megapa..
hik2~

oh siyesss..
sekali minumm sup cendawan liar..
terasa diri ini berada di EROPAH..

dengan syarat..minum dengan mata terpejam okeyh,,,
pastu..
korang menari2 la sikit2..
nak sedapkan hati..
bayangkan sup cendawan tuu cam KFC ke..
grenti pas bukak mata tuuu.. senyumm jee~ :)

ni petua saya lahh...


dah2 merepek2..
meraban2,,malam dah larutt..


selamat malam semua!!

psstt:: tghari tadi saya berjalan2 kat SACC MALL,,saya jumpa yang saya berkenan...ckp kt en.sayang..
en.sayang x ckp lagi boleh ke x..
tapi en.sayang cakap..
"nanti abg tgk"..
hahaha.,.
malam ni boleh tidur ngan mulut tertutup~~
daaa..

mode= miss my family~..miss my en.sayang..

No comments: