Wednesday 28 September 2011

PETER ANSWER~sesat oh sesat...

Assalamualaikum..
salam sejahtera semua..
malam ni saya nk update something yang mungkin ada yang dah tahu..
mungkin ada yg belum tahu..

alkisahnya camni..
masa saya nak solat isyak tadi kan..
mata saya terliar2 lah kan kat lappy housemate saya nih..
tengok2 housemate saya tengah bukak laman web PETER ANSWER..
saya pn tergerak hati lah nak tanya kan...

saya "Ara..apa peter answer nih?"
Ara "camne ey nk gtau..PETER ANSWER ni cam boleh baca apa yang tengah kita buat"
saya " contohnye??''
Ara " cam kawan Ara dlu..dia tanya Peter nih..hubungan dia ngan pakwe dia camne"
saya" abistu encik Peter ni cakap ape?"
Ara " dia cakap yang pakwe kawan Ara ade pompuan lain kat belakang dia..tapi betul.."
saya " humm..cam syirik jee.."
Ara " yela..sbb masa kita tanya soalan..kita kena PERCAYA kat Peter nih"
saya" meh akak try tanya satu soalan"

korang tauuu tak apa yg saya tanya soalan apee??
soalan yang terbakarr jugak laaa..
haha.,.

saya "Peter..please answer me..adakah saya akan bertunang tahun depan?"

agak2 korang laaa kan..ape peter jawab??
nak buat saya tergelakkk besar huahhuahhuah!!!..

PETER jawab " saya tak dapat fikir sekarang ni..sebab saya letih"

apa lagi...saya ngan Ara tergelak2..terguling2 cam nak mati~~

dengan itu..saya buat reasearch tentang PETER ANSWER nih..
saya sangat takut..
bila mengetahui..ada segelintir masyarakat MELAYU..
yang percaya pada menda alah ni..
bila percaya kuasa lain selain dripada ALLAH??
apa jadi??
fikir lah sendiri..

godek2 internet.. research pnyer research...
saya ada jumpa info tentang PETER ANSWER nih..
bulat2 saya copy info dari blog tu~~..
sbb info yang bergunaaa...
retisss u!!

 kawan2...jom baca...
korang tertipu ke tak tertipu..tu lain cerita..
yang penting..
jangan terjebak lam KEPERCAYAAN PETER ANSWER NIH!!~




Dikatakan Laman web yang sangat terkenal di seluruh dunia dalam meramal sesuatu perkara dengan betul dan tepat iaitu Laman web Peter Answers.Peter iaitu orang yang menjawab soalan dikatakan orang yang sangat berpengetahuan tentang orang yang mengajukan soalan kepadanya.

katakan ketika anda menanyakan soalan kepada Peter,anda memakai baju biru,kemudian anda menanyakan kepada Peter apa warna baju yang anda pakai,beliau akan menjawab jawapan biru dengan pantasnya kepada anda.

Terror bukan.Ikuti pula sesi wawancara Pejuang Kesenian Extreme bersama Peter:

Soalan Pembukaan
Maknanya dia faham Bahasa Melayu

Soalan Pertama:
Buat masa ni ok

Soalan Kedua:

Betul juga

Soalan Ketiga:

Persoalan

Soalan Keempat:

Soalan Kelima:

Soalan Keenam:

Hahaha

Korang semua dah kena tipu...

Sebenarnya laman web Peter Answers ni sememangnya direka khas untuk menipu rakan-rakan anda supaya mereka percaya yang virtual Tarot ataupun Physic reader ni memang wujud.
Caranya senang sahaja..Biar saya ajarkan anda untuk menipu..haha

Jika anda perasan kat ruangan Petition pasti berbunyi begini
"Peter,Please answers this following question:

Sebenarnya di ruangan Petition sememangnya disetkan dalam bahsa inggeris...Dan di situ juga anda akan menulis jawapannya..

Caranya ialah anda mesti penaip [.](Noktah) dahulu.,
kemudian huruf ' P ' akan terpampar di skrin diruangan Petition...

Kemudian anda terus menaip jawapan di ruangan Petition itu..Anda tidak perlu risau kerana jawapan yang anda tulis tidak akan dipamerkan di skrin sebaliknya apa yang tertulis ialah peter,please answers .................

Anda tekan ENTER

Kemudian akan beralih daripada Petition ke Answers,Anda buat-buat la tulis soalan walaupun dah tau jawapannya kat depan kawan2

Kemudian tekan ENTER

secara automatiknya jawapan yang anda tulis tadi akan terpapar di ruangan jawapan Peter.
Senang bukan...

Layarilah

http://www.peteranswers.com/

Macam
Selamat Mencuba




haaaa..tu diaaa..
bagi yang ada adik2 yang celik IT..
muda2 dah pandai klik komputer kan..
korang rajin2 lah ushar2 aperr yang diorang godek2 lam itenet tuh..
kut2 laa sbb percaya menda alah ni kan..
akidah terpesong sikit2..

mungkin nampak cam main2..
tapi kalo timbul kepercayaan?? haa.,.
bahaya ye kawan2..


okeyh..selesai entry malam ni..

nak study pulaks...
babai olls..

hug n kisses~~
xoxoxoxo..

No comments: