Wednesday, 14 September 2011

hey..hey..panas...mengelegakkk haku!!~

ape jua tajuk entry saya..
assalamualaikum semua..

nih..nih..
mmg saya panas skit...
panas yg mmg sedia ada banyak!!..
saya TAK FAHAM la dengan certain2 manusia..
manusia yg suka MENGKRITIK...
ok..

dari sudut pandangan saya..
memang kritikan itu PERLU..
bila melebih..
mmg tuan empunya mulut tuu..
mmg nak mintak kaki saya la kannn...

banyak situasi yg kritikan TAK KENA yg saya pernah alami...

antara situasi2nya adalah---


situasi (1)

di chat box facebook...

teeettt...
chat masuk..


makhuk halus:: salam..
saya:: salam..
makhluk halus:: orang mana? eyh!!dah ada BF..
saya:: org pntai timur... apa awk tgk tu yela...
makhluk halus:: BF awk org mana? 
saya :: kelantan..
makhluk halus :: hey!!! xfaham sungguh saya...kenapa org pntai timur selalu pilih org pntai timur jugak???ingat hensem sangat ke org pntai timur?? ingat smua org pntai timur baik ke smua???
hey!! org pntai barat smua pn baik okeyh...jgn tutupkan minda awk dgn org pantai timurr okeyh!!


ringan je tgn saya nak balas kurang ajar kan..
tapi kalo engkauuu nak chat ngan saya..sekadar nk KRITIK perkara melibatkan sal peribadi saya.
baik tak payah!!!...
NO THANKS!!..

ringan je tangan saya..

remove from friend...

settel kerja saya...
hati pn xsakit...


situasi (2)

dengan berhemahnya saya berjalan2 pergi kelas..
berjalan dengan senyuman..
pakai baju kurung..ayuuu gituu..

tp keayuan saya digugat dgn komen..

namanya perlu dirahsiakan !!

"hei...tiap hari saya tgk awk pakai kasutt yang sama jeee..
mmg xde kasut lain dah ke nak pakai??"

haha.,.kritikan engkau tu mmg membuatkan saya nak lempang laju-laju je..

hei2.. sini saya mau bilang sama kamuuu... banyak sebab okeyh!!!
meh nk gtau skit sebab apeeee saya pakai kasut samaaa je...
sini...
saya HARAP AWK BACA!!

1) kasut ni selesa okeyh...sng saya nak naik turun bus okeyh..
2) saya xnak kejadian manusia bergolek dalam bus sbb kasut tumit tinggi
3)kasut ni ringan...watpe nk pakai kasut tinggi2..alih balik umah urut kaki sendiri???
4) NAK PERGI KULIAH JE PON!!..BUKAN NAK PERGI BUAT FESYEN SHOW KT UNISEL TU POWN!!!..



haha.,.apa2 jua..saya tahu awak cemburukan saya...
haha.,.apa jua saya pakai..
awak akan perhati..
mmg kesian lah!!

nnti laaa...kalo awak senang2...awak dtg umah saya..
saya tnjuk koleksi kasut yang saya ada...
NAK PECAH ALMARI SAYA TAUUU dengan kasut2..

.........................................


hati ni terfikir...
kadang2 kita xambil tahu pon pasal orang..
tapi ade je org yang x puas hati dengan kita..
kenapa eyh??

tuntasnya..
mmg manusia jenis camtu..
saya hanya mampu bersabar..

sbb umur dah meningkat..
kes serang menyerang...pergi tumbuk orang..
cam sekolah menengah dulu2..
xkan nak bawak perangai cmtu koottt...
UNIVERSITI STUDENT tuuu...


saya harap..
manusia2 camni..
sedar diri..

entry ni masih suam2..
kalooo coming soon ade lagi..
mmg saya tak teragak2!!
nak letak nama dia besar2 kt sini..
siap attach link fb dia lg kt sini..

heyyy..
sekian terima kasih!!~



jangan jadi cm mulut pinguin ni okeyh!~


No comments: