Saturday, 10 September 2011

terbukak2..pastu terdiam..tersenyum..teringat dia!!!

terasa tetiba je malam ni..
tangan ni begitu mengelenyor (gatal)
nak update blog..
xpenah2 nk update blog time2 masa ni,,
jap2..masa menunjukan kul 1 pagi..
......



lpas dpt panggilan dr en.sayang..
trus jadi hantu pocong jap..
toing2..
ewah2..mengada2!!

haha~~

godek2 folder lam laptop kan,,
terguling2ketawa..
saya jumpa macam2 gambar..
yang boleh bawa saya kepada kenangan di sarawak dlu..
yang pnting dgn kawan2 seangkatan dan en.sayang!!!..

saya terasa amat2 rajin malam ni nk upload gambar!!..
yeeaaahh...


gambar diatas ni..masa ni saya begitu muda..cewah2..tapi kalo bab bergambar..sayalah yg paling matang!!~haha...ni kawan2 kesayangan saya semasa saya di sarawak..rinduu sangat kt mereka2..
masa ni sambut birthday kak jaja yakni yang pakai tudung warna hitam..umur?? rahsia!!
kemana2 saja kalo keluar..akn bersama2 dengan makhluk2 diatas...
en.sayang ms ni kontrol gila macho muka!!~xbleh blah!! grrr..


haaa...gambar ni pulak lain ceritanye..ms ni kami bertiga baru aje turun dari gunung santubong..ahaks!!mmg teruja jugak bleh daki gunung kan..daki masa ujan..mmg baju xsah cakap la.. LEJUN!!!~tp apakan daya...zana..roomate kesayangan ms tu mmg berkali2 jatuh..tergelincir..saya pulak..sekali gelincir..dah kena bebel dgn en.sayang..haha.
awal2 daki bukit..beg saya pakai tu tercabut!!..wahh..apa mau buat?? nasib baik en.sayang adoo..exchange beg dgn dia..tp..bebelan pulak saya dengar..sbb beg saya berat!!..haha.,.
dengan muka toya..saya terus mendaki n mendaki..haha.,.
dia berkali2 tanya saya apoo yg saya bawak..
saya cakap "adalah"..

barangan pompuan!!


hehe.,.ni gambar ni pon kes spesial..hehe.,.kak jaja ngan en.sayang..en.syg mmg pantang jumpa dgn kak jaja...proses perli memerli pn berlaku..hapa yg saya ngan zana boleh buat...hanya boleh memerhati..sebab dua2 makhluk diatas tu..dah besar semuanya..kak jaja mmg dah BESAR pon dia..ahaha!!


saya begitu suka tgk gambar ni..buat saya rindu akan kenangan kami bertiga..teringat lagi cmne terkocoh2 kami bertiga masak sampai berasap2 rice cooker lam bilik kolej..teringat cmne kak jaja pepagi ketuk bilik kami..kejutkan kami nk pergi kelas...cmne saya ngan zana terkocoh2 bangun sambil menjerit2 sbb lewat nk pergi kelas..nasib baik kelas dekat..belari 5 minit pn dh smpai..haha..ada keuntungan disitu...teringat bila kak jaja pot pet2 bebel sal kami berdua..mulut mengalahkan nenek..

tp..bila saya belajar kt UNISEL..kat sini saya yg paling tua..saya dah tahu..apa yg kak jaja nasihatkan tu ada betul benarnya!!..rindu kat kak jaja n zana!!



yang tang ni lain pulak emosinya.. ms ni kami bertiga...saja jejalan2 n snap pic..seingat saya ms ni saya,e.syg n zana keluar nk pergi tgk wayang..tak ingat tajuk ape..tp yg pnting shahizey sam yg berlakon..*suka hati je eja nama org cmtu* haha~~..tp ms ni mmg dh kehabisan gaya...en.sayang tgh mengajuk perbuatan seseorang..mmg sangat2 nakal muka..cam orang kurang kasih sayang jee muka..haha!!.. blah2!!


wauu!! saya suka gambar ni..xnak pnjg2 description tuk gambar ni..sbb fall in luv dgn gambar ni..namun msa ni muka saya tgh membulat..sbb smuanya salah en.sayang!!~~..sepanjang semester.dia ajar saya makan KFC jeeee..kalo xdpt makan KFC saya seperti resah2 xdapat tidooo.. =,=..
tuntasnya..salah en.sayang sbb muka saya membulat!!


time gambar ni disnap...saya ngan en.sayang berada d paras ketinggian dah kat gunug santubong...kedarjahan yg mmg lebih dr 45 darjah..haha.,.maaf ye..BM dh makin jahanam dah..hehe.,..mmg tinggi..dah berbalam spek mata time tuu..haha.,.yg penting..ms tu hujan...redah ajeee!!..


haha.,.masa ni zana ngan en.sayang mmg betol2 tension..sbb time posing kan..sy memang suka..diorang dah xbelh nk berposing lagi..sbb berat perut smuanya..saya ok je bab2 snap gambar..yg penting..saya suka tgk diorang TENSION!!..

ms ni saya pn tak tahu knp muka zana cmtu..muka abg ijan pn cm nampak kambing beranak..muka zana cm suka tersengap2..haha~yg paling penting..gambar saya menjadi..time ni lau xsilap saya.. en.sayang snap gmbar sambil kutuk2 zana..sbb tu zana jadi parkinson cam tu..haha
yg penting..
sabor jelah!!..


knp perlu saya masukan gambar ni?? nak tambahkan kelembapan broadband sendiri ke?
haha~~..


en.sayang saya..


sebenarnya gambar ni yg nak dipost sebenarnya..haha!!! gambar yg pakai bju hijau tu..time en.sayang body tgh kering-mering..haha..seluar pn masih londeh lagi...cm biasa..barang yg dibawak tu..barang saya...roti saya!!!~~nyum6...
yg pakai baju oren tu..badan en.sayang sekarang..setelah 4 bulan bercuti..makan kerjanya...
mmg cm orang kena pam2 jela kan..seluar pn dah ketat..perut pn start boroi...selulit sana sini..
haha.,.mmg dah ternyata la kan..
hope en.sayang tak kering2 lagi seperti dlu...

haha~~..

sebenarnya..mood saya sekarang..
saya rindu kat kekawan2 kat sarawak..
saya pn rindu en.sayang!!~~..

tgh tgk cite OH HARAM kat tv3..mmg sengal cerita tu..
kelakar!!!

pstt:: aishiteru en.sayang...biar gemuk camtu eyh!!!..saya lagiii suka..saya lagii senang hati!!!

No comments: