Friday 30 September 2011

mata..en.sayang..meggi...biri2~

salam..

saya nak tidur..
tapi..mata tak nak pejam..
tutup rapat2,,,
bebanyak bebiri dah saya kira..
 mata saya masih segar!..

apa salah saya?
saya nak tidur wahai mata~
esok saya ada kelas kul 8!~

en.sayang dah memekik..
memekik ke? dia x penah memekik kat saya mahupun tinggikan suara..mahupun marahkan saya..
fine..cukup puji en.sayang..
dia suruh2 saya tidur..

bunyinya cam nasihat ummi saya ketika saya di form 6..
yang berbunyi.. "tidurlah..esok ada kelas..kena bangun awal"
baiklah en.sayang~..

en.sayang sedang makan meggi sekarang ini..
dia mengadu sakit belakang kat saya..
katanya..badannya sekarang seperti orang bina badan..

saya pon tak tahu kenapa cerita en.sayang perlu terselit kalini..
sedangkan saya nk menceritakn tentang mata saya...????
apa mahu jadi ni??

saya pon tak tahu..
kenapa perlu saya menaip seskima ini?
ini semuanya salah en.sayang..
yeee..
salah dia..

sbb dia buat saya lapar..
aiii..
lapar pulak...

mata saya..
tidurlah..


oklah..
saya berusaha nk pejam mata saya rerapat yang semungkin sebolehnya..
kerana usaha tangga kejayaan..

ade jugakkkkk esok pergi ke kelas buat peta sendiri!!..
aww~~..

sebenarnya kan..
entry saya nk tulis ciput jee..

tapi saya tak tahu nak berhenti camne..
tgk..sekarang ni pn x bhenti!!...


tgk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..
berhenti lahhhh~~~~~~







entry tergantung~..