Tuesday 27 September 2011

bila beban dah abis..

salam kemanisan semua..
wah2...emosi baik malam ni..
segala-galanya manis ye cik amina..
 
tgk muka cm ala2 manis skitt~~ awww...
 

ALHAMDULILLAH~
azab public speaking dah lepas..
syukur..
dah buat yang terbaik..
next week lecturer cakap nak bagi markah..
moga2 semuanya berita gembiraa yee kawan2 blogger..

tahniah jugak buat student BOM yg dah lepas public speaking..
jelas terpancar muka kelegaan lepas present ye,,
alhamdulillah..
lps abis public speaking..terus turun beli eskerim WALLS laju2...
makan dgn sopan..
sebagai hadiah tuk diri sendiri!!! awww!!

pasni boleh fokus kat assigment n final exam dh nak dekat..
hehe.,.nak cite la skit kan...
detik2 yang mencabar kewajaan jiwa saya tadi kan..

lecturer..SIR MUSTAFFA..
masuk2 kelas...
dia tenung..dia tengok saya..
terasaaa cm dh xde tekak dh time 2...
bahana nk jadi calon pertama kan??
rasakan..

nasib baik..masa tu ada Alice yang banyak membantu..
bantu tampal kertas2 saya kat depan..
mekasih allice..
sayang kamo ketat2!!~..
masa tu saya rasa seperti xde kaki...
ketar jangan cakap..
bukan manusia lah kan lau tak neves kann...

tapi memang kentang lah..
apa yang saya cakap..xserupa..xsama LANGSUNG apa yang saya baca...
hameeekkk kauu..
apa yang terlintas kat kepala..cakap jeee~~
apa yang saya mencarut dlm omputiss pn sy tak tahu..
terasa mata jadi biruu jap..
omputisss u!!~haha

btw..mekasih family yg support..mekasih kawan2 yang banyak membantu..mekasih jugak kat En.Sayang yang cuba memperbaiki nada saya bercakap..mekasih jugak buat lecturer Mr.Mustaffa yg berjaya membuat saya berpeluh2 satu badan~~ :)

apa2pon..
BOM STUDENT!!..
ur rock!!~



bersama kawan2 dan lecturer~ :)
kat belakang tu..kertas2 saya yang alice tampal!~
mekasih copie sbb tolong cabutkan!! :)

ok..dat oll~~...
hug n kisses..
xoxoxo..

nak makan..lapar...
tp nk makan burger en.sayang buat~ :P


psstt:: 8 & 9 oktober...event besar~nantikan entry seterusnya!

No comments: